
Bunu bence yapmayın hatta aynı odada telefonla bile uyumayın.
1 hafta deneyin ve sonucu görün.

Bunu bence yapmayın hatta aynı odada telefonla bile uyumayın.
1 hafta deneyin ve sonucu görün.
Evet maalesef, daha önce yapmıştım telefonu başka odada bırakıyordum ve gerçekten çok işe yarıyor.. baş ucunda olunca sürekli açıp bakıyorsun uyuyamıyorsun sürekli bir şeyleri merak edip bakıyorsun
Cevap
16Cevap
Telefona bakarım
Mecburen telefonu yanıma koyuyuyorum çünkü alarm kurduğum için mecburen de elimize almış oluyoruz
İlk önce güneşime bakıyorum diyebileceğim bir sevgilim olmadığı için telefona bakıyorum
3 gündür telefonum sim kartı okumuyor yenisi gelene kadar bıraktım elimden. Valla süper durum, gerçekten çok fazla zaman çalıyor
Doğru olan dediğiniz gibi ama telefonsuz durmam mümkün değil yalnızım zaten
Sonuç nedir? Denemem imkansız da o yüzden sordum :D.
Hiç işim olmaz telefon ile sabah işlerimi bitirmeden asla
hayır, önce yüzümü yıkıyorum, ya da duş direk olarak.
Alarm çalıyor mecburen bakıyorum... Ama çalar saat aldım ona bakacam artık...
Sevdiğim bir şarkıyı açarım direkt olarak telefonda. Gün öyle başlamalı benim için.
Sadece oyunumda elmas fırsatı varsa o da zaten anca iki sabah ediyor haftada
Saat takibi için ilk iş gözüm ona gider onun dışında yatarken net kapattığım için açarım ki bildirimler düşşün işimle ilgili olanlar önemli
Hayır telefona bakmamaya çalışıyorum ilk yarım saat
Hayır ben yatağın boş kısmına bakıyorum… 🚬
Sevgilimi özlüyorum napimmmmmmm @__Efe ❤️🤪
evet ilk telefona bakarım.
Deprem olursa napcan
Hayır ilk iş su içiyorum
Evet mecbur bi saate bakıcaz
Sabah nasıl ıuyancaz telefonsuz
evet yastığımın altındayken uyuyorum zaten
Telefon detoksuna girmem lazım
Duvar saatine bakıyorum ilk
Hayır kalkıp etrafa bakıp tekrar yatağa giriyorum
maalesef ilk iş o ve dibimde duruyor 🤦♂️
Ne oluyor merak ettim
Benden önce uyanan var
hayır
Evet her daim 😄
Evet hiç şaşmaz
Hayır
Hayır bebeğime
Evet
Sonuç ne cidden?
Tuvalete gidiyorum.
Evett
Bazen
Evet
Peki neden?
Evet saate bakıyorum
Evet saate bakarım
Aynen
sebep
Genellikle evet
Asla bakmam
evet
memelerime bakiyorum
Evet maalesef
Hayır
Evet öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?