İnternet & Teknoloji Fotoğraflarınızı shopluyor musunuz? nilayakarcanx Takip Et Xper 5 Yaş: 21 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor Bazen videolarımdan ekran fotoğrafı alarak fotoğraf olarak kullanmayı seviyorum ama görüntü kalitesi düşük oluyor. Sizce hangisi daha iyi? Birisi orjinal hali, birisi programla değiştirilmiş hali. Fotoğraflarınızı shopluyor musunuz? Cevapla Sevgi Soruları Fotoğraf Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 41,6b cevap paylaştı. Hayır ben shop kullanmıyorum. bu arada tatlı çıkmışsın :) 1 2 Yorumla nilayakarcanx +1 yıl Teşekkürler 🙂 u Barış_LonelyForever +1 yıl Rica ederim
Gizli Üye (25-29) +1 yıl İkinci daha iyi kullandığın uygulamayı söyler misin lütfen 😍 1 1 Yorumla nilayakarcanx +1 yıl Remini 🤍 Yorumla
fairtail Takip Et Master Yaş: 49 , eic 58% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 941 cevap paylaştı. Her zaman doğallık tercihim. Ama senin gereksinimin yok zaten güzel çıkmışsın. 1 0 Yorumla
beyazyakalıanarşist Takip Et Guru Yaş: 45 , eic 94% +1 yıl Çay servisi falan yaparken yanlışlıkla parmağını çaya batırma sakın 😄 0 3 Yorumla beyazyakalıanarşist +1 yıl Yok gerek görmüyorum neyse o Yorumla nilayakarcanx +1 yıl Olur yapmam 🤹♀️ Yorumla beyazyakalıanarşist +1 yıl 👍👍 Yorumla
Myjoke Takip Et Xper 7 Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Ya ahu gözlü orjinalden ne farkın var boşversene shopu falan 0 2 Yorumla nilayakarcanx +1 yıl Puslu ama ilki Yorumla Myjoke +1 yıl Sosyal medyadan ziyade gerçekte yansıttığın neyse odur. Pusa ise bakma sen derim :)) Yorumla
Drakula3584 Takip Et Master Yaş: 42 +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 2,4b cevap paylaştı. Ben resimlere yapmıyorum şok zaten çıkmıyorum resimler de 😂 0 0 Yorumla
Okan_Akarsu1992 Takip Et Master Yaş: 33 , eic 98% +1 yıl Hayır da İnstagram efekti uygularım. Masum güzel 1 0 Yorumla
mert4488 Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 65% +1 yıl Yaş 18 olduguna eminmisin. 7 gibisin 0 1 Yorumla nilayakarcanx +1 yıl Kare biraz eski. Bir de küçük duruyorum. Yorumla
bycr0niccc Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 79% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 342 cevap paylaştı. Hiç yapmıyorum 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Hayır ben shop kullanmıyorum. bu arada tatlı çıkmışsın :)
Teşekkürler 🙂
Rica ederim
İkinci daha iyi kullandığın uygulamayı söyler misin lütfen 😍
Remini 🤍
Her zaman doğallık tercihim. Ama senin gereksinimin yok zaten güzel çıkmışsın.
Çay servisi falan yaparken yanlışlıkla parmağını çaya batırma sakın 😄
Yok gerek görmüyorum neyse o
Olur yapmam 🤹♀️
👍👍
Ya ahu gözlü orjinalden ne farkın var boşversene shopu falan
Puslu ama ilki
Sosyal medyadan ziyade gerçekte yansıttığın neyse odur. Pusa ise bakma sen derim :))
Ben resimlere yapmıyorum şok zaten çıkmıyorum resimler de 😂
Hayır da İnstagram efekti uygularım. Masum güzel
Yaş 18 olduguna eminmisin. 7 gibisin
Kare biraz eski. Bir de küçük duruyorum.
Çok hoş yüzün var
sen 18 yaşındaysan ben silerim bu siteyi 14 gibi duruyorsun :D
Kameran iyiyse sorun yoktur
Hiç yapmıyorum
Hayır
Alttaki daha iyi