Yapay zekayı işlerimi kolaylaştırsın diye tekrar kodladım, istediğim kodları yazıyor ne düşünüyorsunuz?

:Asdad artık darlandım o kod bu kod

yapay zekaya yazdırıyorum iş yükümün 5te 3'üçü aldı öyle diyim

Yapay zekayı işlerimi kolaylaştırsın diye tekrar kodladım, istediğim kodları yazıyor ne düşünüyorsunuz?
Cevapla