Selam, 👾 en çok hangi uygulama da konuşuyorsunuz, Benim için fark etmiyor.

Selam, 👾 en çok hangi uygulama da konuşuyorsunuz, Benim için fark etmiyor.

arkadaşlarım ile wp dan konuşuyoruz bazen de instadan komikli videolar reelsler atıyorlar işte bişey paylaşırsam çok güzelsin bebeğim diyorlar bu kadar 😂
WhatsApp ve discord'tan görüşüyorum.
Rica ederim abla :)
Wp deyiz biz 😂
Kimlerle abla :D
Arkadaşlarım, çevremdekiler 😀 sadece abla olmadı Barış 😒
Nasıl yani? :D abla demeyim mi
Daha bir iki saat önce ne demistin Baris 😂 kayip balik nemo yu izlemis miydin 😂
Prensesss demiştim o mu :D :D evet hala diyorum prensessin abla
Prenses abla demistin ya onu diyorum Baris 😂ondan dedim sadece abla olmadi diye 😂
Anladım Prenses abla bir daha hep böyle seslenirim :D :D
Teşekkürlerrrrrrrr 😀
Rica ederim prenses abla :D
sjhj 😀
Cevap
12Cevap
En aktif discord kullanıyorum sanırım , erkek arkadaşım yayın açıyor birlikte video falan izliyoruz baya hızlı geçiyor zaman.
Arkadaşlarım ile çok sık görüşmelerim olmuyor. Buradan aktif bir arkadaşım zaten yok. Diğerleri de ayda yılda bir wp den ulaşır
Selam 🙋♀️
Bazen WhatsApp bazen de buradan konuşuyorum. Zaten çok fazla sosyal medya uygulaması kullanmıyorum, bunlar yetiyor şimdilik.
Wpden de konuşabiliriz ama instada daha aktifiz 😃
Arada sırada Discord ama çoğunlukla burada takılıyorum.
İnsta ve dc :D
İyiymiş abla :D
Hee süper elit kişilerle konuşuyorum sadece puahahaha
Ssjsjs ne güzel işte elit kişiler
Mükemmel elit değilsen hiç şansın yok djdjsj
O kadar elit değilim abla maalesef sjsjsj
Ah kuzu ya 🥹
🥹🥹
Instagram' da hem sesli hem görüntülü hem de mesajlaşarak konuşabiliyoruz. Bence çok güzel bir uygulama.
Bi bura var 😄
İyi ki de var dimi :D
Şuanlık öyle sıkıldığım an kaçabilirim 😄
Anladım :D
Kekini gönder bana sen otur oturdugun yere bir yere gidemezsin 😂
@StarWarsPrensesi bende beni seviyo sanıyorum derdi kek miş 😄
@Degisik_-_ Kek kaldıysa bende alabilir miyim :D
Hohohoo bulaşığı bile yıkandı
neyse bir daha ki zaman artık :D
Kek bahane tabii seviliyorsun 😀
Sen nereden çıktın Barış o kek benimm 😂hem hazir paketlenmis degil o sen yemezsin 😂
@StarWarsPrensesi Abla canım çekti ama 😂😂 bir parça alcaktım sadece
@Barış_LonelyForever yeni gördüm mesajı , bitmiş diyor. Bunlarda gün boyu yemek yerine durdular durdular keki yediler herhalde 😒 ikimize de yar olmadı Bariş 😂
Merak etmeyin ben yedim 😂
@StarWarsPrensesi Gördün mü abla ikimize de kalmadı :D :D @Degisik_-_ hepsini bitirmiş :D afiyet olsun
@Degisik_-_ çok şükür içime su serpildi sjhgj 😂😂
@Barış_LonelyForever görmez olsaydimm 😂
@StarWarsPrensesi neyse durun başka hamaratlığımı gösterdiğim soruyu sorayım hadi gelin 😂😂
Evet sor da canımız iyice çeksin :D :D hemen geliriz soruna
Buyrunuz 😂
Dur bakayim 😂
Çoğunlukla wp ve Instagram
Wp den konuşuyorum genelde.
Değişiyor bu ama sürekli wp oluyor
Genelde watsap üzerinden
Instagram hep iletişim halindeyiz
Instagram çok aktifim
Whatsapp üzerinden konuşuyoruz.
Instagram ya da WhatsApp.
Team speak , Discord , Whatsapp
Genelde WhatsApp oluyor...
Sadece Whatsapp
Whatsaptan;)
Whatsappp
Fark etmiyor
Daha cok wp tan
WhatsApp sadece
Whatsapp tan
WhatsApp snapchat
Konuşmuyorum.
Wp , dc
wp ve Instagram
WhatsApp den
Telegram instagram
İnstagram ve Discord
Sadece WhatsApp.
İnstagram, KS, snapchat
İnsta
snap
Wpdan
Watsap
Wep ve Instagram
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?