Telefonumla arama yapamıyorum TL yok arkadaslarıma ne desem bilemedim?

Arkadaslarımın yanında küçük duruma düşmemek için şu an kontorum yok Bi süredir alamıyorum ekonomik sıkıntı çekiyorum param olunca TL atıyorum ama bu aralar yok arkadaslarımla görüşücem dışarıda aramam gerekse arayamıcam kontorum yokta diyemem şimdi küçük Bi duruma düşmeyim yanlarında hattım şu an kapalı arayamıyorum desem olur mu

Telefonumla arama yapamıyorum TL yok arkadaslarıma ne desem bilemedim?
Cevapla