Sanaldan tanıştığınız insanlarla yüz yüze görüşmek pişmanlık mı?

Ben bi arkadaşımla buluşmuştum iyi geçti ama şu an konuşmuyoruz değmezmiş yani
Sanaldan tanıştığınız insanlarla yüz yüze görüşmek pişmanlık mı?
Cevapla