En çok hangi uygulamadan mesajlaşıyorsunuz? Benimki doğal olarak whatsapp :-)

En çok hangi uygulamadan mesajlaşıyorsunuz? Benimki doğal olarak whatsapp :-)

Valla sanırım Discord 😀
Onu sadece oyuncular mi kullanıyordu ben mi yanlış biliyorum :-)
Yok ya sadece oyun için değil. Burdaki arkadaşlarla mesela orada konuşuyorum
E güzel o zaman, ben de bi bilişim kursuna kayıt oldum. Orası için kullanıyorum
Kullanmıyorum.
Cevap
9Cevap
Instagram...
Wp'de görünmezim o yüzden yazmıyor kimse, SMS'e de ben bakmıyorum, başka da uygulama kullanmam zaten
WhatsAppta bazende burası
WhatsAppta kullanıyorum.
Whatsapp kullanıyorum.
İnstagramda kullanıyorum.
Instagram veya telegram olabilir
Sınıf gurubumda
Genelde WhatsApp uygulamasını kullanıyorum
wp :)
Kesinlikle WhatsApp
Telegram
Telefonun kendi uygulamasini
Whatsapp, arada Telegram.
instagram facebook whatsapp
Watsapp ☺️☺️
Telegram
wp den
Whatsupp
Kızlar soruyor
Whatsapp.
Wp tabi
Whatshapp
Instagram, WhatsApp
Whatsapp
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar