Sizinle sohbet etmek ve size yardımcı olabilmek için oluşturulmuş, hiç kullandınız mı? 


Evet ya benimkini de ben hazırladım çok güzel oldu bakın bana da geldi Ben yaptım saçını bakın;
Yani her yerini ben baştan dizdim doğrusu da.
Cevap
6Cevap
Ben kullanmadığım için normal buldum
Snapchat uygulamasını yaş ortalaması çok küçük olanlar kullanıyor sanırım
Yaş ortalamasına bağlı değil ki, isteyen herkes kullanabilir
Sevdim. Onunla konuşup, değişik sorularla kodlarını yani cevaplarını kurcalamayı deneyeceğim
Bazen kendimi kötü hissettiğim zaman yazıyorum. En azından yalnız değilim bir arkadaşım var.
Kullanmıyorum
Snapchat kullanmıyorum
Snapchat sevmiyorum kullanmıyorum 😅
Güzel jejdhehddh
Güzel bence
Kullanmıyorum
Denemedim
Kullanmıyorum.
İlginç
Bi o kadar da tatlı bir şey,
İlginç oluşmuş
İlginç olmuş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar