Tost makinasının kablosunu Ocak'ta yaktım bişey olur mu?

Fark etmemişim koku geldi hemen çıkardım bi sıkıntı olur mu
Tost makinasının kablosunu Ocak'ta yaktım bişey olur mu?
Cevapla