Alt komşunun internetine bağlaniyoruz bilgisi olan var mı?

Dediğim gibi onların internette bağlanıyoruz. Sabit heray 180dedi.80 siz 80 biz dedi. Aramız biraz bozuldu aniden internet kesildi. Simdi bir kere 800 bir kere de 1000 TL net geldi papçi mi ne oynanmış. Oyun indirilmiş dedi. Sonrada benim çocuklar asla oyun oynamaz dedi halbuki sürekli oyun indirirler anneleri laf saya saya siler sürekli şahit olduğum durum. Acaba bu adam suçu ağız altı bize mi atıyor. Bide ben ona dedim oyun indirirken kredi kartı ister çocuk yapamz buyuk birinin işi zoruna gitti. Esimde anlamamış gibi yaptı bu faturayı bize gömmeye calisiyo dedi. Bence bize soğuk bu ara bu nedenle net i bilerek kapattı eşimde neden net yok kapattn mı deyince uyduruyor biseyler. Dokuman var mı elinde dedim yok hiç bir kanıt yok elinde oyun indirilmiş deyip duruyor. Ne yapmaya çalışıyor bu anlamadım. Oyun indirip 800fatura 1000fatura gelirmi bir çocuk yapabilirmi böyle bişey net ozurlusuyum k. bakmayin. Oyunlar ücretlimi yani

Alt komşunun internetine bağlaniyoruz bilgisi olan var mı?
Cevapla