Vesikalık gibi çekilen selfiede gayet güzel çıkarken neden fotoğrafçıda kötü çıkıyoruz?

Fotoğrafcidaki kamerada daha güzel çıkmamız lazm halbuki
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Vesikalık gibi çekilen selfiede gayet güzel çıkarken neden fotoğrafçıda kötü çıkıyoruz?
Vesikalık gibi çekilen selfiede gayet güzel çıkarken neden fotoğrafçıda kötü çıkıyoruz?
Cevapla