HP Victus 16-D1013NT Intel Core i7 12700H 16GB 512GB SSD RTX3050Ti Freedos 16.1" FHD mu yoksa Abra A5 V19.3 15,6 ( ram 16 olacak i5 12. Nesil ) bunu mu almalıyım
Özellikle bir şey için istemiyorum üniversitede kullanacağım program kullanıyoruz bazen ve uzun bir süre kullanacağım bir daha alamam hatta o yüzden kaliteli olmasını istiyorum
Msi ya da asus rog strix alabilirsin. Ekran kartı ne laptobun? Eğer mühendislik uygulamaları kullanacaksan ekran kartı iyi olmalı. 12. Nesil i7 var bunda o çok iyi.
Harici ekran kartı yok MSI fiyatları bayag yüksek diye biliyorum Asus a hiç bakmadım MBG okuyorum o bölümün uygulamaları gerekiyor mühendislik uyg daha ağır oluyordur belki bilmiyorum
Mbg ne usta. Ekran kartı yoksa sürekli kasar. İşlemci iyi ama o kadar taşımaz yani. Aynı anda birkaç uygulama açarsan takılır ve oyun film falan izlerken kasar. En kötüsü 3060 3060ti falan olanlara bak. 30 bin vardır ama herseyi doğru düzgün yaparsın.
Özellikle bir şey için istemiyorum üniversitede kullanacağım program kullanıyoruz bazen, film izliyorum çokça ve uzun bir süre kullanacağım bir daha alamam hatta o yüzden kaliteli olmasını istiyorum
Özellikle bir şey için istemiyorum üniversitede kullanacağım program kullanıyoruz bazen ve uzun bir süre kullanacağım bir daha alamam hatta o yüzden kaliteli olmasını istiyorum
Bilgisayarlar konusunda pek bilgim yok maalesef bunu birkaç kişi önerdi ekran kartını onlara sorduğumda şart değil dediler pek oyun oynamadigim için monster ile HP arasinda kaldım HP yi çok önerdiler
Teşekkür ederim başından beri monster istiyordum ama bana sen oyuncu değilsin buna gerek yok fazla pahalı diyerek aldırmak istemediler benim mantığımda şöyle oldu ne kdr doğru bilmiyorum ama hani oyunu kaldıran bir bilgisayar bence birçok şeyi kaldırır ve uzun süreli olur diye düşünüyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Ne için kullanacaksın
Özellikle bir şey için istemiyorum üniversitede kullanacağım program kullanıyoruz bazen ve uzun bir süre kullanacağım bir daha alamam hatta o yüzden kaliteli olmasını istiyorum
Msi ya da asus rog strix alabilirsin. Ekran kartı ne laptobun? Eğer mühendislik uygulamaları kullanacaksan ekran kartı iyi olmalı. 12. Nesil i7 var bunda o çok iyi.
Harici ekran kartı yok MSI fiyatları bayag yüksek diye biliyorum Asus a hiç bakmadım MBG okuyorum o bölümün uygulamaları gerekiyor mühendislik uyg daha ağır oluyordur belki bilmiyorum
Mbg ne usta. Ekran kartı yoksa sürekli kasar. İşlemci iyi ama o kadar taşımaz yani. Aynı anda birkaç uygulama açarsan takılır ve oyun film falan izlerken kasar. En kötüsü 3060 3060ti falan olanlara bak. 30 bin vardır ama herseyi doğru düzgün yaparsın.
Moleküler biyoloji ve genetik MBG. 30 bini hayatta alamam o zamanharici ekran kartı olanlara bakmam lazım
O bölüm için rendere gerek yok. Basit bisey olsa da kafi. Pil ömrüne ve hafifliğine bak. Sırf rapor yazacaksın bölümde. Şarj uzun gitmeli
Ya sadece bölüm için değil bölüm zaten bitti neredeyse bilmiyorum bilgisayardan projeler yapmak istiyorum
Gayet iyi
Harici ekran kartı yok
Ne için kullanacaksın
Özellikle bir şey için kullanmayacağım sadece online ağır oyun oynamıyorum o kdr
E yeter o zaman sana ekran kartı ne kadar
Ne için kullanacaksın
.
Özellikle bir şey için istemiyorum üniversitede kullanacağım program kullanıyoruz bazen, film izliyorum çokça ve uzun bir süre kullanacağım bir daha alamam hatta o yüzden kaliteli olmasını istiyorum
Ne için kullanacaksın
Özellikle bir şey için istemiyorum üniversitede kullanacağım program kullanıyoruz bazen ve uzun bir süre kullanacağım bir daha alamam hatta o yüzden kaliteli olmasını istiyorum
Mühemdislik için tercih ediyorsan veya video fotoğraf düzenlemek içinse sonu H ile biten işlemciler tavsiye ederim
Al canim al
Peki senin sebebin nedir 😅 çok özgüvenli dedin al diye
Alinanin malın kötüsü olmaz ondan canim😊😊😊
Sağol ya😅
Sende sağol 😀😀 kuzum uniyemi hazirlaniyorsun sen
Hyr üni okuyorum
İmm ne güzel hangi bölümü okuyorsun canım
MBG
Sana işim çok düşer ozaman 😂😂okulu bitirince
Neden
Genetiği bozuk cokda ondan canim 😂😂😂
Tabi ya düzeltiriz
İnşallah 😀😀 hangi sehirde okuyorsun
Orası bende kalsın ✌️
Adı bende saklı diyosun yani😀😀😀😀😀😀
Aynen öyle 😁
Oruçmusun sen
Evet sen
Çok şükür bende orucluydum ama açtım 😊😊
Alma sen 😀😀😀
😑
Ne oldu 😀
Dalga geçiyorsunuz 😑
Yok ya neden dalga geceyim inan anlamam eğer anlasam söylerdim zaten sadece sabrını zorluyorum 😊
Alma
Neden?
n11'den Asus Tuf Gaming F15 FX506LHB-HN323 i5 10300H 8 GB 512 GB SSD GTX1650 15.6" Dos FHD Dizüstü Bilgisayar seçtim! Milyonlarca ürün, kaçırılmayacak fırsatlarla sana gelir!
https://paylaskazan.n11.com/n11mgm-4PUHNKNF9G
Harici ekran Kartı olmayan laptopa 22 bin lirayı mı vermeyi düşünüyorsun
10.000 TL üzerinde laptop alıyorsan Gaming alman gerekiyor
Bilgisayarlar konusunda pek bilgim yok maalesef bunu birkaç kişi önerdi ekran kartını onlara sorduğumda şart değil dediler pek oyun oynamadigim için monster ile HP arasinda kaldım HP yi çok önerdiler
Ekran kartı önemli değil mi o sorduğun kişiler bilgisayardan anlamıyor bence
O laptopu 22'ye al 10 liraya zor satarsın ama benim dediğimi al aynı fiyata satarsın
☹️ ben Asus istemiyorum peki ekran kartı olana bakicam bir şey sorucam monster mi HP mi daha iyi olur o zaman bana?
www.monsternotebook.com.tr/.../
Monster da iyi
Teşekkür ederim başından beri monster istiyordum ama bana sen oyuncu değilsin buna gerek yok fazla pahalı diyerek aldırmak istemediler benim mantığımda şöyle oldu ne kdr doğru bilmiyorum ama hani oyunu kaldıran bir bilgisayar bence birçok şeyi kaldırır ve uzun süreli olur diye düşünüyorum
Kastettiğim şey oydu zaten oyunu kaldıran her şeyi kaldırır
✌️ teşekkürler
Al tabi