Xiomi redmi note 9 kullanıyorum artık kendinden gecmeye başladı ekran donmalari kapanmalari en sonunda bu resimdeki duruma girdi acma kapama tusuna uzun basılı tutunca yeniden açılıyor ama surekli donma devam ediyor gunde 100 kere aç kapa yapmaktan yoruldum sebebi ne olabilir?
Telefonum sürekli donuyor ekran donuo kalıyor kendi kendime kapanıp açılıyor sebebi ne olabilir?
İnternet & Teknoloji konusunda 5,9b cevap paylaştı.
Telefondaki önemli verileri yedekleyip, fabrika ayarlarına sıfırlayın. Arka planda gereksiz çalışan uygulamalar, önceden silinmiş uygulamaların artık dosyaları ve düşmeden kaynaklı durumlar, telefonda bu sorunlara neden olur.