6 yıldır elimdeki cihazi kullaniyorum. Butcem 12 bin lira. Samsung istiyorum. Yillardir samsung kullandim sıkıntı yaşamadim. Iki tane 6 yillik samsung telefonum var. Simdi de orta-iyi bir sey alip onumdeki 5-6 seneyi cikarmak istiyorum.
Vergi gelecekmis. Bugun yansitirlar diye korktum ama gelmemis simdilik. Bazi modelleri sordum malum teknoloji marketlere stogumuz yok dediler.
Vatanda yeni a34 cihazi gelmis. Ona baktim fena degil. Damla centik olayi ve 6 gb ram olmasi beni biraz itti. Cihaz neden 8 gb ram degil anlayamadim. Internette her yerde 8 ram olarak gozukuyor oysa. Yanlis mi baktim diyecegim ama bilmiyorum. Ozelliklerde 6gb yaziyordu.
Yani 8 gb ram olsa damla centigi belki gozden cikarabilirdim. Bir de bugun turkcelle sordum. Istediginiz model stokta yok bu haftaaici gelecek dedi. Fiyat dedim. Yeni vergilendirme ile ne olur bilemiyorum simdi fiyat veremem dedi. Ne yapayim bana bir akil verin?
Biraz daha mi bekleyeyim? Beklesem fiyatlar cok artar diye korkuyorum. A54 te yeni cikacak. Daha gelmemis bayilere. Ona da bakacaktim ama 13 bine alacagimiz telefon simdi vergi falan diyerek 15-16 olursa daha hic alamam.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Doğru, vergilerle 13.000 olan telefon 15-16.000 olur. Onun için siz bir an önce alın buldugunuz telefonu.
Hangi modeli tavsiye edersiniz samsungta?
A34 u gördüm incelemiştim internette. Ben de telefonun eskidi donma filan yapıyor sık sık diye bakıyordum o sırada rastladım. Gayet güzel telefon benim butçem şu an uygun değil alamam ama siz alabiliiyorsaniz düşünmeyin alın.
A34 ü begenmedim degil aslinda. Cihaz guzel. 6 gb ram olmasi ve tam ekran olmamasi yani yukarda kameranin belli olmasi beni dusunduruyor biraz. Yoksa icime sinmedi degil. Vatanda gördüm a53 ten bile canli ve guzel duruyordu bana gore. Teşekkür ederim oneriniz icin. Insallah sizinde hangisi gonlunuzdeyse alabilirsiniz bir ara😊
İnşallah 🥰 teşekkür ederim
A73 ya da a53 tavsiye ederim 3 senedir a71 kullanıyorum gayet iyi
A73 ü sordum. Teknosa, vatan, turkcell hicbiri stokta yok dedi. Bu haftaici gelir dediler, dediler de vergiyle gelirse gelse de ben alamam. Cihazi beklesem cok mu zarar girerim bilmiyorum. Bu sefer digerleri de artacak cunku. Kafamda a53 ve a34 var. Hangisini alsam bilmiyorum. Bana biraz daha yardimci olur musunuz? Nereydi hatirlamiyorum ama a53 elimizde var dedi. Tekrar arar sorarim kararimi verebilirsem. A34 daha yeni bir cihaz. Ama vatanda 6gb ram miydi hatırlamıyorum tam. Oyle yazıyordu. A 53 1 yillik galiba. Bir tik buyuk olsun istedim o yuzden kafamda a73 ve a34 vardi. A73 6.7. A34 6.6 büyüklüğünde. A 53 te 6.5 yanlis hatirlamiyorsam. Cok arastirdim, yorum okudum, cok arada kaldim. Cihazlara baktim. Ama artik karar vermem lazim. A73 guzel cihaz ama stogu beklersem hem vergiyle fiyati gelirse digerlerine de bu vergi yansiyacak illaki. Şu an elimdeki telefonlardan da olurum diye korkuyorum. Hangisini önerirsiniz? Ne yaoayim sizce? Stogu bekleyeyim mi yoksa a53 ya da a34 alayim gitsin mi? 53 ve 34 arasinda hangisini tavsiye edersiniz?
Takdir edersin ki 50 serisi 30 serisinden kaliteli ama birinin en yenisini alırken diğerinin bir eskisini almak farkeder mi bence o kadar da farketmez vergi olarak farkı ne kadar olur onu da bilemiyorum yanlış yönlendirmek istemem ben 53 alırdım daha dayanıklı gibi geliyor.
Teşekkür ederim öneriniz icin. A53 ü bazilari islemciden dolayi pek sevmemis yorumlarda. Cok begenen de var. Islemciyi begenmeyende. Yavas diyen var yani. A73 guzel cihaz ama onunda sar degeri cok yuksek demisler. Onu o yuzden bilememistim aslinda. Cok radyasyon yayar mi diye ama şu an alamiyorum hicbir yerde yok ne yazik ki. Cok kararsizim ya. Sizce bu vergiler ne zaman yansitilir? Bu hafta icinde hemen yansitirlar mi?
Rica ederim. Çok çok ince detaylara takılmasak mı sar değeri falan 😃 karar geldiği an yansıtırlar da sorun o değil bu haberi duyan fırsatçılar telefon satmıyorlar sorun o.
Evet bana da yok dediler ama bence var ellerinde ama bekletiyorlar şu an