İnternet & Teknoloji Samsung S serisinden hangisini önerirsiniz ve hangisini kullanıyorsunuz? Mr_KaoS Takip Et Master Yaş: 32 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor S serisinden kullanan deneymini anlatırsa sevinirim. Plus ve ultra avantajı nedir, telefon incelikleri de bilmek isterim. S serisinden hangisini önerirsiniz? #MrKaos Güncellemeler+1 yıl Görüş yardım Samsung S serisinden hangisini önerirsiniz ve hangisini kullanıyorsunuz? Cevapla Samsung Soruları Telefon Soruları Nedir Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Sciencelover Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl S20 fe var bende FP olarak memnunum. Ultrayı iphone lardaki max olarak düşünebilirsin. Bütçe belirtmemişisn. 1 3 Yorumla Mr_KaoS +1 yıl Fazla oyun girmem, s 23 düşünüyorum s 23 plus ve üst modelleri batarya harici fark var mıdır Yorumla Sciencelover +1 yıl Alacağın telefon için minimum 5 bin miliamper batarya bak tavsiyem. Benimki 4500 zor yetiyor.. Yorumla Mr_KaoS +1 yıl Anladım Yorumla
Affedilmeyen Takip Et Mentor Yaş: 42 , eic 52% +1 yıl s21+ kullanıyorum ben iyi hoşnutum telefonumdan 1 0 Yorumla
cikolatikek Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 474 cevap paylaştı. S22 ultra kullanıyorum. Batarya dışında memnunum 0 3 Yorumla Mr_KaoS +1 yıl Batarya ne sorunu var Yorumla cikolatikek +1 yıl Şarj çabuk bitiyor.Ben biraz telefon bağımlısıyım.Günü çıkarmıyor.S21 de kullandım o da öyle.S22 arkadaşımda var oda öyle Yorumla Mr_KaoS +1 yıl Hımm anladım, doğal bir şey ya bağımlılığa telefon dayanmaz batarya büyük olsa bile 😂 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
S20 fe var bende FP olarak memnunum. Ultrayı iphone lardaki max olarak düşünebilirsin. Bütçe belirtmemişisn.
Fazla oyun girmem, s 23 düşünüyorum s 23 plus ve üst modelleri batarya harici fark var mıdır
Alacağın telefon için minimum 5 bin miliamper batarya bak tavsiyem. Benimki 4500 zor yetiyor..
Anladım
s21+ kullanıyorum ben iyi hoşnutum telefonumdan
S22 ultra kullanıyorum. Batarya dışında memnunum
Batarya ne sorunu var
Şarj çabuk bitiyor.
Ben biraz telefon bağımlısıyım.
Günü çıkarmıyor.
S21 de kullandım o da öyle.
S22 arkadaşımda var oda öyle
Hımm anladım, doğal bir şey ya bağımlılığa telefon dayanmaz batarya büyük olsa bile 😂
s23 en iyisi, + ların batarya avantajı var.