İnternet & Teknoloji Bana ucuz bir telefon lazım onerebileceginiz bir telefon markası var mı? şimşekmcqueen0 Takip Et Guru Yaş: 26 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 20 Yapay Zekaya Sor onerebileceginiz bir telefon markası var mı ya da sizin satmak istediğiniz ucuz olursa çok iyi olur? Bana ucuz bir telefon lazım onerebileceginiz bir telefon markası var mı? Cevapla Marka Soruları Telefon Soruları En Ucuz Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 41,6b cevap paylaştı. Huawei mate 20 1 0 Yorumla
samimiyetsizsininiz Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl şu an hangi marka kullanıyorsunuz 0 1 Yorumla şimşekmcqueen0 +1 yıl iphone 11 pro ya bana şoyle 400 500 tl lik lazım Yorumla
Rotasızbalık74 Takip Et Xper 5 Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Bütçen ne 0 10 Yorumla şimşekmcqueen0 +1 yıl kanka bana 400 500 tllik falan Yorumla Rotasızbalık74 +1 yıl Tuşlu bulursun ancak o da tuşlularda sim kart çalışmıyor Yorumla Rotasızbalık74 +1 yıl Dolap ya da letgoya baktın mı Yorumla şimşekmcqueen0 +1 yıl letgoda bakıyorumda var da j7 pro begendim Yorumla Rotasızbalık74 +1 yıl Ne için lazım eğer uzun vadeli kullanacaksan j7 önermem Yorumla şimşekmcqueen0 +1 yıl ya 5 ay falan kullanacam Yorumla Rotasızbalık74 +1 yıl O zaman idare eder seni kendinkini satcan mı Yorumla şimşekmcqueen0 +1 yıl benimki kaçak aldım sıfır kaydettim ama ayfona isınamadım ya bana gore degil o yuzden iaderelik bir telefon alıp bunun pasaport suresi dolunca satacam oyuzden Yorumla Rotasızbalık74 +1 yıl Ya satma satma delirdin mi başta iPhone çok karmaşık falan geliyor ama sonra alışıyosun sakın satma Yorumla şimşekmcqueen0 +1 yıl kanka karmasık olmasından degil ben android seviyorumya daha iyi Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Huawei mate 20
şu an hangi marka kullanıyorsunuz
iphone 11 pro ya bana şoyle 400 500 tl lik lazım
Bütçen ne
kanka bana 400 500 tllik falan
Tuşlu bulursun ancak o da tuşlularda sim kart çalışmıyor
Dolap ya da letgoya baktın mı
letgoda bakıyorumda var da j7 pro begendim
Ne için lazım eğer uzun vadeli kullanacaksan j7 önermem
ya 5 ay falan kullanacam
O zaman idare eder seni kendinkini satcan mı
benimki kaçak aldım sıfır kaydettim ama ayfona isınamadım ya bana gore degil o yuzden iaderelik bir telefon alıp bunun pasaport suresi dolunca satacam oyuzden
Ya satma satma delirdin mi başta iPhone çok karmaşık falan geliyor ama sonra alışıyosun sakın satma
kanka karmasık olmasından degil ben android seviyorumya daha iyi