Smsle flört ettiğim biri vardı ve ben o zamanlar sadece bir ortaokul öğrencisiydim. Aynı zamanda MSN vardı ve oradaki görüntülü konuşma özelliği olsun, emojiler olsun daha samimiydi. Sonradan facebook çıktı ve ilk facebook sevgilimi yaptım. Bazen interneti biterdi, smsle konuşurduk. Hele ramazanlarda falan, sms yetmezdi. O zamanlar liseliydim xd Whatsapp vardı ama ben kullanmıyordum. Whatsapp benim 2015ten sonra hayatıma girdi. Hala kullandığım tek uygulama whatsapp ama ne yazık ki konuşacak biri yok xd
Cama taş atmayı da iletişim sayıyor muyuz sonuçta o da bir haber jdjs ayrıca geçmişte arkadaştan arkadaşa haber salınıyordu tabi bu sevgililik öncesindeki dönemde
İnternet & Teknoloji konusunda 1,4b cevap paylaştı.
Wp çıkmadan öncesinde bir aşk hayatım yoktu zaten ufacıktım. Arkadaşlarımla hep MSN üzerinden konuşurduk onlarda sms ve msn den konuşuyorlardır büyük ihtimalle