İnternet & Teknoloji konusunda 41,6b cevap paylaştı.
Hayır ben hiç sevmiyorum çünkü görüntülü konuştuğum zaman kötü çıkıyorum birde bazen ses kötü gelebiliyor bu yüzden de yüz yüze konuşmak her zaman için daha güzeldir benim için.
Bu arada bu video nedir :D görüntülü konuşmayı seven kişi de sevmez. yani bende sevmem
Elbette bazı zamanlar görüntülü konuşmayı seviyorum hatta ben mesaj yazmaktan ziyade sesli konuşmayı daha çok seviyorum çünkü yazılı konuşmalarda genelde belli başlı kelimeler yanlış anlaşılmalara neden olduğu zaman kişilerin arasında bir kavga veya herhangi bir probleme neden olabiliyor
Jdndnx bayılacağım... Sevmen, acaba güzel gözüküyor muyum diye hep kendimi kontrol ederim ve bu berbat bir şey bir de kötü çıktığını gördüğün anda da modun düşüyor ve karşı tarafla düzgün iletişim kuramaz hale geliniyor bir noktada jsbz
İnternet & Teknoloji konusunda 542 cevap paylaştı.
Günde 45 dakika görüntülü konuşuyorum. Uzakta olan kuzenlerim ile konuşmak için görüntülü olması çok iyi olur. Uzaktaki yakına geliyor. Onun dışında çok nadir arkadaşlarım ile görüntülü konuşuyorum