Teşekkürler.🌸
Mesajlara geç cevap veren biri misin yoksa görüp hemen yazar mısın 🌸?
Teşekkürler.🌸

Merhabalar..💙
Karşımda ki kişiye göre değişir ama genel olarak hemen yazarım yani sevdiğim ve değer verdiğim birisi ise bekletmem. ama çok sık konuşmadığım ya da benim için anlamı olmayan birisi ise o zaman görüldü atabilirim. yani konuya ve kişiye göre değişiyor daha çok
Yerine göre değişiyor. Yürüyüşteysem saatlerce bakmadığım olur, iş yerindeyken masamda durduğundan kısa sürede yanıt verebiliyorum. Araç kullanırken imkansıza yakın. Güvenli bir yer bulana kadar hiç bakamıyorum.
Mal olduğum için saniyesinde cevap veriyorum
Değişiyor. Çoğu zaman gelen mesajları bildirimden okuyorum işime gelirse cevap veriyorum ya da görüldü atıyorum. Gelmezse görmemiş gibi yapıyorum 🙈
Cevap
43Cevap
Eskiden ölcmeden bicmeden hemen dönerdim ama tarafıma yapılan coool hareketlerden sonra geç cevap vermeye hatta hiç dönmemeye kadar ilerledim. Son hatun gitti başkasıyla evlendi. En çok koyan evlenmesi değil de zamanında yaptığı aptallıklari suratına çarpmamam oldu. Kendisini haklı görüp defolu...
Hızlıca dönerim genelde 1 hafta içinde dönüyorum.
Biraz hızlı, yavaşlamalisin.
Mantıklı.
içimde bulunduğum psikolojiyle alakalı... iyiysem cevaplarım. Değilsem cevaplamayı unuttuğum bile olur. Ama ilişki zamanı diyorsan gördüğüm anda yanıtlarım
Gördüğüm an cevaplarım. Niye bilerek geç yazayım, ergence işler bunlar. 2 saat sonra cevap verene bile mesajı gördüğüm an saniyesinde bile olsa cevaplarım.
Hemn yazarım kişi falan fark etmiyor sadece bazen işim ve özel anlar olduğunda yazmam örnek maç izlerken veya film izlerken kimseye yazmam
Hemen cavap verdiğim kişiler var , goruldu attıgım var , hiç cevap yazmadığım kişiler var. Kişisine göre
Mesajı okumuşsam cevap veririm tabiki bilerek öyle cevabı geciktirme yapmam saygısızlık geliyor bu bana zaten🎈
Musaitsem. hemen cevap veririm ama. bazen yoğunluktan açarım mesajı okurum yanıt veremem karşı taraf bazen kizar
Bilerek yapmıyorum ama geç cevap veririm bana geç cevap verenleride kişisel algilamam çünkü kendimden bilirim
Bu birazda karşındaki kişiye verdiğin değerden kaynaklanan bir durum bence hemen yazar ve hemen cevap beklerim ben
sabırsızım
Aramızdaki etkileşime göre değişir eğer canım sıkılmazsa geç yazma konusunda yani bana yapılmıyorsa bekletmek tarzım değildir.
O anki duruma göre değişir ama genlde cabuk dönmeye çalışırım çünkü kendimd yaplmasını istemediğimi baskasına yapmam
Beklemeyi de bekletmeyi de sevmediğimden genel olarak hemen mesajlara dönmeyi tercih ediyorum.
Eğer acil bir işim olmadığı sürece anında dönüş yaparım ama şu aktif olup mesajımı gördüğü halde cevap vermeyenlere uyuz oluyorum.
Yoğunluğuma göre genelde.. Eğer çok değer verdiğim biriyse hemen cevap vermeye çalışırım da bazen mümkün olmuyor.
Görüp de cevap vermemek çok ayıp bence. O an işin varsa işim var sonra konuşuruz de. Neden bekletiyorsun insanı ayıptır.
Genelde bildirimlerim açık olduğu için hemen cevaplarım. Niye bekleteyim ki hem
İşime gelene cevap yazarım. işime gelmeyene 3 gün müsait olmam
Müsaitsem dönerim kasmam, değilsem de görmem bile zaten.
Gördüğüm an yazarım, ama daha çok kimin yazdığına da bağlı.
Kişiye göre
Sevdiğime aninda cvp veririm
Sevmedigimi bekletirim umursamam pek
Mesajları görmediğim çok oluyor.. görünce fark edince dönüyorum
Görüp hemen yazarim, eğer o bilinen malum mesajlardan değilse..
Resimde ki yazi harikaymis... görünce cevap veririm
İşim yoksa gördüğümde yazarım, görüp de cevap vermemezlik yapmam taktiklerim yoktur gerek de yok.
Kasıtlı olarak geç cevap vermem ne zaman görürsem artık
Hızlı cevap veririm, çünkü beklemeyi ve bekletilmeyi sevmem...
Sevdiğim biriyse hemen sevmediğim biriyse görüldü bilgisini çevrimiçini kapatıyorum😂😂
Canım isterse anında veririm canım isterse hiç bakmam ama genelde geç cevap veren tarafım.
Karşıdaki nasıl yapıyorsa öyle hemen yazıyorsa hemen yazarım geç yazarsa geç yazarım
Müsait olup olmadığıma ve kimin yazdığına göre değişir
Kendime ne yapilmasini istiyorsam ona gore davranirim.
Görünce herkes hemen yazarim demis 😂 geç yazanlar kimler acep
Gördüğümde direkt dönerim geç yazdıysam görmemişimdir.
Görüp hemen yazıp 50 saat sonra cevap alan o mazlım vatandaşım
normalde hemen gorup yazarim ama cirkinse gec cevap veririm
Gördüğüm an yazarım öyle şeyler sevmem. Yazamadıysam da gerekçesini belirtirim önemli şeyler bunlar
Sevdiğim biriyse işim varsa bile bırakıp veriyorum.
2 flortum oldu sevgilim olmadı artık geç cevap yazmaya basladiklari zaman anliyorum ki ayrilamak istiyorlar ve ben ilişki istemiyorum ego tamini için senin ile çıktım seni daha fazla üzmek istemiyorum mesajı ve gün bitti
Hemen yazarım insanlık hali önemli bir şey olmuştur belki bilinmez
Sen nerelerdesin ya 😅
Buralardayim😀
mesaj görür görmez cevabı yapıştırırım , hiçbir zaman taktik adamı olamadım...
sanrm geç cevap verırım ama tabı2 degısıyor
Hemen yazan biriyim. Zaman kaybını sevmem
Duyarlı insan
Elimden geldiğince dönerim
Kişiden kişiye değişir
Görür görmez yazan biriyim
Bildirim geldiği anda cevap veriyorum.
İnsanlarla konuşmama taraftarıyım
Görüp yazmak güzel
Görüp anında yazan beklemeyi bekletilmesi sevmem
selam mesajlara mümkün oldukça çabuk cvp verırım.. Herşeyi zamanında yapmaya çalışırım. Sız
Gördüğümde yanıtlarım.
Görünce yazarım sevmediğim biri değilse
Gördüğüm an yazıyorum
Görünce döner yazarım işim yoksa
Gördüğümde hemen yazarim
gördüğümde cevap veririm
Kişiden kişiye değişir ama genelde geç.
Benim gözümde ikiside aynı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?