İnternet & Teknoloji Sigaranın nasıl bir tadı var yani nasıl bağımlı oluyorsunuz? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Meram ettimm bana biri içerken kokusu iğrenç geliyor adamlar içiyor.🤦♀️ Güncellemeler+1 yıl Sigara sorusunu da teknoloji olarak algilamazsın.. Sigaranın nasıl bir tadı var yani nasıl bağımlı oluyorsunuz? Cevapla Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et
curlyboyyy Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Düzenli olarak kullanılınca bağımlı yapıyor. Yoksa tek içimde bağımlı olmak zor. Zaten içenler de tadı için içmiyor. 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Ne için dumanı için mi? Yorumla curlyboyyy +1 yıl Rahatlatıyor insanı (ben kullanıcı değilim) Yorumla Soran +1 yıl Kullanıcı olmayıp rahatlattigini bilmenkz şaşırtıcı ben hiç bilmiyorum mesela. Yorumla curlyboyyy +1 yıl İçersin bi ara dkdkkx Yorumla
1Pandora Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Kokusu da tadı da güzel değil ki aromalılar dışında. Bağımlılık olayı tat ve kokudan bağımsız bir olay 0 0 Yorumla
YūkoYūko Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Nikotin işte bağımlılık yapıyor dopamin salgılattığı için 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Yani dumanı mı Yorumla YūkoYūko +1 yıl Tütünü Yorumla
merakettimmişte Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl zaten biz kullanıcılara da iğrenç geliyor kokusu tadı vs 0 0 Yorumla
Yoyoyo36 Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kokusu ve tadı için içilmiyor. Kısa süreliğine verdiği etki için içiliyor 0 0 Yorumla
Raporsuzdeli07 Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 61% +1 yıl Başlamada icmede tadindan degil icinde nikotin vb var bagimluluk yapiyor tadi degil 0 0 Yorumla
CptSimonRiley Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Bağımlı yapan tadı değil maddesi. 0 0 Yorumla
s3maa06 Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Sigara içen erkekle öpüşmek 🤢🤢🤢 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Kız iğrenç öpüşmek baslı başına iyi değil zaten 🤮 Yorumla s3maa06 +1 yıl Sağlığını düşünen öpüşmesin annsndndndnndnd Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Düzenli olarak kullanılınca bağımlı yapıyor. Yoksa tek içimde bağımlı olmak zor. Zaten içenler de tadı için içmiyor.
Ne için dumanı için mi?
Rahatlatıyor insanı (ben kullanıcı değilim)
Kullanıcı olmayıp rahatlattigini bilmenkz şaşırtıcı ben hiç bilmiyorum mesela.
İçersin bi ara dkdkkx
Kokusu da tadı da güzel değil ki aromalılar dışında. Bağımlılık olayı tat ve kokudan bağımsız bir olay
Nikotin işte bağımlılık yapıyor dopamin salgılattığı için
Yani dumanı mı
Tütünü
zaten biz kullanıcılara da iğrenç geliyor kokusu tadı vs
Kokusu ve tadı için içilmiyor. Kısa süreliğine verdiği etki için içiliyor
Başlamada icmede tadindan degil icinde nikotin vb var bagimluluk yapiyor tadi degil
Bağımlı yapan tadı değil maddesi.
Nikotin bağımlı yapıyor bizi
Sigara içen erkekle öpüşmek 🤢🤢🤢
Kız iğrenç öpüşmek baslı başına iyi değil zaten 🤮
Sağlığını düşünen öpüşmesin annsndndndnndnd