İnternet & Teknoloji konusunda 41,6b cevap paylaştı.
Tabi ki de gitmelisiniz yani aslında bu sizin kararınız eğer gitmek istiyorsanız eğitim almayı istiyorsanız bence mutlaka gidin zaten bilgisayar olmasına gerek yok yani bilgisayar ileride de alabilirsiniz belki de ama şu an için bence kursa gitmek hem kendinizi geliştirmeniz için hem de boş zamanınızı değerlendirmek için bence iyi bir fırsat ya da aktivite olacaktır sizin için. ama tabi ki de karar sizin yani ben olsaydım giderdim ayrıca ücretsiz bir kursa yani bence güzel olabilir. bilgisayar ya da teknoloji kullanmayı seviyorsanız özellikle iyi bir seçenek olacaktır diye düşünüyorum. ama yine de karar sizin bilgisayar kullanmıyorsanız gitmeyebilirsiniz daha çok kişisel ihtiyaçlarınıza göre karar vermelisiniz yani bence.
Her kurs değerlidir. Ben gidilmesini tavsiye ederim. En basitinden bir KPSS’ye girip memur olma fırsatı yakalarsan, bazen bilgisayar sertifikası istenebiliyor. Sonrasında bu ve benzeri durumlarda mağdur olmamak ya da uğraşmamak için imkan varken değerlendirmek oldukça yerinde diye düşünüyorum. 🙂
Bilgisayarı zamanla alırsın. Kurs yakındayken ve üstelikte ücretsizken bu fırsatı kaçırma. Bir çok iş formunda bilgisayar bilgisi istiyorlar. Ben bilgisayar kullanmayı kendi kendime öğrendim. Orayı burayı merakla kurcalayarak falan. Yaşın çok müsait çok hızlı öğrenirsin. Öğrendiklerini unutmazsın. Çünkü merakla öğreneceksin. Bu yüzden korkma. Birikim yap. Zamanla alırsın.
Günlük hayatta yani rahat bir şekilde ingilizce konuşup öğrendiklerimizi tecrübe edebileceğimiz bir ortamımız olmadan öğreniyoruz İngilizceyi çoğunlukla. Ama yine de öğreniyoruz bir şeyler. Dolayısıyla bir bilgisayar alana kadar öğrenip not alırsan ve tekrar edersen bence sana çok şey katar. Hele ki ücretsiz bir kursa ve kurs merkezi de güvenilirse kaçırma derim 😉
kursta verilen eğitim bilgisayarın temel eğitimi ise yani açma kapama world ve excel gibi programlar öğretilir iş ararken pek faydası olmaz ama yine de sosyalleşmek için gidilecekse gidilir