Artık WhatsApp'ta mesajları düzenleyebilecekmişiz. Yakında bu özellik geliyormuş ama mesajı attıktan sonra 15 dakika içerisinde düzenleme izni varmış. 15 dakikayı geçen mesajlar düzenlenemeyecekmiş. Nasıl buldunuz? İşinize yarar mı özellik?

Artık WhatsApp'ta mesajları düzenleyebilecekmişiz. Yakında bu özellik geliyormuş ama mesajı attıktan sonra 15 dakika içerisinde düzenleme izni varmış. 15 dakikayı geçen mesajlar düzenlenemeyecekmiş. Nasıl buldunuz? İşinize yarar mı özellik?

Ben zaten Whatsapp kullanmayı sevsemde arkadaşım olmadığı için pek konuşmuyordum ama yeni gelen özelliği sevdim diyebilirim. ama bence gereksiz de olmuş yani zaten mesaj silme vardı bu yüzden düzenlemeye gerek yoktu diye düşünüyorum ben
Yani çok gerekli değil ama sürekli kelimeyi klavyeden dolayı yanlış yazan kişi düzeltme kullanıyordu şimdi yapmaz mesaji düzenler ben alışmışım hemen alta düzeltme olarak yazıyorum
Cevap
39Cevap
düzenlenen mesajda "düzenlendi" ibaresi olacak mı? ve düzenleme öncesindeki yazıyı da görebilecek miyiz istediğimizde? eğer eskiyi göremezsek iyi suistimal edilebilir çünkü.
İş Grubu var arada yakın arkadaşımla sövüşürüz sadece o yüzden kullanıyorum özellikleri nedir değildir bakmıyorum
Aynı şey bu siteye de gelmeli. Bazen yanlış yazıyoruz yıldızlı kelimeler yazmak zorunda kalıyoruz altına.
Evet sevindim. Yazım hatalarını hiç sevmem. Yapıyorsam mutlaka düzeltme mesajı atıyordum. Şimdi düzeltirim üstünde
Watsaba gelmesi gereken özellik Bence mesajı sildiğimiz zaman tamamen silinmesi özelliği yani bu mesaj silindi şeyi olmamali
Geç bile kalındı. Telegramda yıllardır var bu özellik. O kadar yazı yazıyorsun klavye hatasından dolayı silip kopyala yapıştır düzelt yapıyorsun
Aaa çok iyi. Ben bazı mesajları yanlış yazınca altına direkt "*düzeltme" yapıyordum. Güzel özellik 😄
İstediğim süre de düzenlerim ben onu da modlu kullanıyorum mesaj silmede öyle
Çok gerekli degil ama iyiymis yine de asıl artık şu site getirsin bu özellikleri
Aklıma ilk gelen şey her yere düzenleme geldi bir buraya gelemedi 😅
Bomboş güncellemeler geliyor sıkıldım ya onu da silecem
Evet, gerekli bir özellikti. Yıldız atmaktan sıkılmıştım.
Whatsapptan beklediğim özellik
Kişiye/gruba göre ayrı mesaj ve zil sesi seçeneği
Uzun zamandır bu özelliği bekliyordum gelmesine en cok sevinenlerden olabilirim 🎈
Geç bile kalındı. Oysaki bu mesaj düzenleme özelliği örneğin, uzun zamandır Telegram'da var.
Mesaj silme var zaten.. Düzeltme gelmesi öyle çok çekici gelmedi bana..
İşe yarayabilir, sürekli mesaj silmeye gerek yok. Bazen işle alakalı konuşmalarda yanlış bir şey gönderebiliyorsun, yenisi yerine eski bir evrak gibi, bu düzeltmeyle soru işaretleri kalkmış olur.
Yani sonuçta 3 gün silme izni var, düzenlemek yerine silip yeniden yazılabilir bence.
ben mesajımı duzeltene kadar o kişi benim mesajımı çoktan okumuş olucak zaten gereksiz bence
Pek de gerekli bir durum değil. Sanki makale mi yazıyoruz.
Samimi olduğum insanlar spnuçta.
Benim için pek bir şey ifade etmeyecek, çok kullanmıyorum zaten WhatsApp'ı
Yarar tabi surekli el surcnesinden yanlis yazip ya siliyorum ya da duzeltme mesaji atiyorum duzenleme cok mantikli o yuzden daha net olur hersey
gerçek soru soracak olan varsa özelden yazsin
çok gerekli bir özellikti hele hele a1 türkçelere yaricak
Zaten mesaj silme var
Dönekler için güzel bir özelliğe benziyor
Telegramı 500 yıl geriden takip ediyor. 😂
Haber erişimi özelliği de geliyor bilmem bakalım
aman bir de bi bu eksikti ha
WhatsAppta olmasın isterdim :)
he bayıldım :D kimseyle yazışmıyorum ki zaten
Çok güzel bir özellik
iyi güzel
kullanmayacagim bi özellik daha
Telegramda yıllardır var bu..
İyi değil ya değişitirp duracaklar
Nasıl olacakmış kanki mesela
hımm güzelmiş pek whatsapp kullanmıyorum
ilginc degisik gerekisiz siler yenisni yazarim
Güzel gerekliydi. Bı telegram etmiyo hala ama
Beğendim tabii geç bile kaldılar
Güzelmiş whatsapp yavaş yavaş adam oluyor
İhtiyaç duymam ama güzel bir özellik..
Ne yapıyoruz yani nasıl düzenliyoruz
Güzel bir özellik sürekli yanlış yazıyorum
Yenilik her zmaan güzeldir
Gruplar için şart bu
İyiymiş
Saçma ve tehlikeli
Harika
Görmedim henüz
Güzel olur
Kullanıp göreceğiz
Kötü ya
Gereksiz
o ne kanka
Beğendim
Güzel miş...
Olmasa da olurdu
Telegram da vardı zaten
Hiç uğraşamam.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?