Bütçe dostu, iyi kamera ve yüksek depolama telefon önerir misiniz?

• Ram/Rom durumu iyi
• Yüksek Depolama
• İyi/Orta Kamera
• Bütçe dostu

Bildiğiniz ya da bu aralar almayı düşündüğünüz bir telefon marka ve modeli var mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Bütçe dostu, iyi kamera ve yüksek depolama telefon önerir misiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
Çoğunluk Samsung A52 den yana! Yorumlarını ve devamı gelecek yorumlar için şimdiden çok teşekkür ederim. Link atan arkadaşların da telefon önerilerine en kısa zamanda bakıp yorum yazacağım. Klavyenize sağlık.
Bütçe dostu, iyi kamera ve yüksek depolama telefon önerir misiniz?
Cevapla