Helpp..
Hilfe
Ben de 6s var 7 yıldır kullanıyorum sadece bataryasını değiştirdim. Bataryadan olsa gerek kasıyor sarjı azaldımı. Kasmasa değiştirmeye niyetim ne anılarım geçti. Ne p*rno seyrettin
Bu telefonumu satıcam ya böyle olmayacak
Nokia 3310
G*öt deliğe tıkayacam nokia 3310 u
Cevap
1Cevap
Şayomi red mi note 10s/ redmilerin 126/520 GB hafızası olan herhangi biri
iPhone 11 mini var
Çok pahalı sen satın alır mısın bana?
Knka anlamıyorum neden ekranı küçük istiyorsun ki yakında büyük ihtimalle tüm o modeler yavaş yavaş silinicek şu an o büyük ekranlı dediğin telefonların özelikleri okadar yüksek ki her neyse diyebiliceğim bişey yok eğer çok istiyorsan ekranı küçük en iyi özelliklere sahip senin bütçene de uygun bu telefon var.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar