Siz olsaydınız ne yapardınız? empati kurun?

bazı durumlardan dolayı erkek arkadaşımla severek ayrıldık. 2. aydayız ikimizde acı çekiyoruz. spotifyda benim için playlist oluşturmuş ve ben şarkı dinlemeye girdiğim zaman o da dinliyor günde 3 saat dinliyoruz (3gündğr böyle) instada arkadaşlarıda beni takip ediyo ve ben hikaye attıktan yarınsı günğ o da atıyor. bana mesaj atması için ne yapabilirim ortadan kaybolsam yazar mı ya da ne bileyim.
Siz olsaydınız ne yapardınız? empati kurun?
Cevapla