Casanova günümüzde yaşasaydı çapkınlık yapabilir miydi?

Mesela telefon icat edildi. Başka bir kızla konuşuyorsun ve diğeri arardı bu sefer. Başka telefon alırdı deseniz 10 tane kızla konuşuyorsa 10 tane telefon mu alacaktı?

Kız instana bakayım dese bildirim panelini kapatamazsın. Ordan da anlaşılır. Sizce nasıl olurdu?

Casanova günümüzde yaşasaydı çapkınlık yapabilir miydi?
Cevapla