- Telefonunuz hayatınızın geri kalanında sadece bir şarkı çalabilseydi, bu ne olurdu?


Stres dolu bir yaşam malum. Şöyle oynak bir şarkı olur evladım
https://www.youtube.com/embed/4nGm5asQ0TQCevap
7Cevap
Bu şarkı olurdu tabi ki
Sevdiğim şarkı çok fazla ama şu an nedense aklıma Feridun Düzağaç - FD geldi
Şu sıra bu şarkıya takıkım bu olurdu reynmen/ derdim olsun/
https://youtu.be/Ofy0aAXiVpgBu şarkı...
Belli bir tercihim yok ama yeni telefon alırdım o kesin.
Inna hot veya uzi umrumda değil gerçekten
O telefonu sıkılıp kırardım.
Dip başkasına gerek yok
Bilmem şu an aklımda öyle bir şarkı yok
Ahmet Kaya- kafama sıkar giderim
Evanescence taking over me
Brad Pitt’in söylediği Singin’ in the Rain
Normal ring ring dediğimiz klasik telefon sesi
Madrigal dip ya da köfn bir tek ben anlarım
“Zaten kırılmış bir kızsın”
Losing my religion ( R. E. M)
Aşkın nur yengi yalancı bahar
Serdar Ortaç Mesafe
yeni telefon alırım
Kavinsky-nightcall
Sarki dinlemiorm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?