Herkesin telefonu mu neme dayanıksız sadece benimki mi?

Bir Samsung A30s almıştım 2 yıl önce nereden aldım hay aksi? En ufak bir neme dayanmıyor kolonyalı mendille silemiyorum doğru düzgün. Hemen dokunmatiği bozuluyor. Hadii telefon tamircisine. Nereye gider bu böyle? Ben de cok titizim. Arada da olsa silmek istiyorum. Hemen dokunmatik ayvayı yiyor. İphone'larda böyle mi ya da diğer Samsung'lar?
Herkesin telefonu mu neme dayanıksız sadece benimki mi?
Cevapla