Sizin için bu durum önemli mi? Görüldü yediğiniz halde 2ci mesajı da yazar mısınız?

Sizin için bu durum önemli mi? Görüldü yediğiniz halde 2ci mesajı da yazar mısınız?

Karşıdaki kişinin kim olduğuna bağlı kimi insan olur mesela ben engeller geçerim çünkü ben yazmışım görmüş geçmiş ben de engeller geçerim ama bazı insanlar oluyor yazdıkça yazasın geliyor önüne geçemiyorsun.
Cevap
9Cevap
hayır tabi ki yazmam.
Değer verdiğim biriyse yazarım ağrıma gider, yoksa umrumda olmaz ister görüldü atsın ister atmasın çokta tın
Konu bittiyse ve görüldü yediysem sorun yok yazarım buna takılmam. Ama durduk yere sohbet ortasında görüldü yediysem yazmam
Evet yazarım sinirli olduğumda ya da çok merak ediyorsam yaparım bunu
Arkadaşım ve sevgilime yazıyorum neden iflah olmaz bir arsizim onlara ama başkasına yazmam
Bir kere görüldü yemem yeterli bir daha yazmamam için.
Görüldü yersem katiyen tekrar dönmem
Yazmam görüldü atıyorsa takmıyordur değer veren insan mutlaka geç olsada yazar değer verir konuşmak ister görüldü atan ya konuşmak istemez ya da işi bitmiştir
Görüldü yediğim ile aramdaki samimiyete bakar. Gerçi görüldü attıktan sonra aramızda bi samimiyet kalırmı onu bilemicem.
Hayır yazmam. Beklerim olmuyorsa rahatsız etmem kimseyi bende böyledir.
Yazamam aga beni s*klemeyeni ben s*kime bile takmam
Ayyy yazmam katiyen o yazsın bakalım ben bidaha yazarmıyım puuuu
Yazarım “ne görüldü atıyon lan” diye sjsk
yazmam ama daha sonra aynısını ona yaparım
? Koyarım baktım yazmıyor bitmiştir
Çok yakınım değilse yazmam
önemli bir şey varsa yazarım sadece
İşin düşerse 😏
yoo 🙄
Hayır yazmam
Duruma göre değişir
Nasıl bişeyr yediğime göre değişir
Evettt
Hayatta yazmam
Yazmam
Yazmam
Hayır
Yazmam
Hayır
Yazmammm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?