15 Şubat'ta telefon almayı düşünüyorum çok pahalı olmasın, kamera şekli güzel ve iyi bir telefon olsun istiyorum a serisi de olabilir. Ne önerirsiniz?

sizce ne almalıyım (en çok 8000-9000 tl arası olsun istiyorum) ve a serisinin en son modeli ne?

15 Şubat'ta telefon almayı düşünüyorum çok pahalı olmasın, kamera şekli güzel ve iyi bir telefon olsun istiyorum a serisi de olabilir. Ne önerirsiniz?
Cevapla