Bi de zahmet olmazsa model de yazarsanız

Bi de zahmet olmazsa model de yazarsanız

Ben Samsung Galaxy S10 Kullanıyorum Almak isteyen arkadaşlara Öneririm Çünkü İşlemci Performans Kamera bi çok konuda başarılı cihaz ⭐👍🏻😊 (Maşallah) Ekran kalitesine sözüm yok muhteşem 3040x 1440P QHD Plus 550 Ppi ekrana sahi Dynamic amoled ekran sadece S10 biraz zayıf noktası batarya kötü değil ama çok yoğun kullanımda şarj ihtiyacı duyuyor batarya dışında herşeyi on numara çok memnunum
Cevap
0Cevap
Daha önce Samsung, Vestel, general, lg, oppo, realme kullanmış biri olarak İPhone alacak paranız yoksa Kesinlikle redmi 10 c öneririm yeni aldım sayılır 2 ay olmadı daha sıfır aldım ben severek kullanıyorum özellikleride bence ıyı bana şarzı 2 . 5 gün gidiyo
iphone sonuna kadar oneririm kullanimi cok basit ve kolay android b*k gibi kocama da iphone 14 pro aldim
O ne öyle 😂
Öneririm. Hem performanslı hem kamera kalitesi çok iyi.
Model ne
Saygıyla eğiliyorum macbook M2 sonrası iyi sürpriz oldu 😂
Samsung note 10 kullanıyorum en sevdiğim seri ama artık note serisi uretilmiyormuş olsun. Ben her zaman samsung kullanacağım.
Ben de çok sevmiştim note serisini ve aldığın bilgi doğru note serisi artık üretilmiyor
Samsung S 10 lite kullanıyorum. Hızlı ve güzel özellikleri var. Yeni güncellemeleri S 10 serileri almadığı halde lite ı alıyor
Öneririm. Kamerası güzel diye.
Model ne
Samsung kullanıyorum. Tavsiye edecek kadar hakim değilim ne yazık ki telefonun özelliklerine
Önermem kötü çekiyor arka kamerasi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?