İnstagramda önce kendi istek gönderip bir süre sonra takipten çıkan tiplere uyuz oluyor musunuz?

Hayır istek geliyor ortak arkadaş var ayıp olmasın diye kabul edip geri takip ediyorum. 1-2 ay sonra bakıyorum takipten çıkmış. Lan andaval ben seni niye takip edeyim. Takipten çıkıyorsun madem, beni de takipçilerinden çıkar bu kadar zor mu? Ben seni takip etmek zorunda mıyım? Deli oluyorum böylelerine.
İnstagramda önce kendi istek gönderip bir süre sonra takipten çıkan tiplere uyuz oluyor musunuz?
Cevapla