En az 20 bin lazım. Delilik bu maliyetler ama artık normalleşti.

En az 20 bin lazım. Delilik bu maliyetler ama artık normalleşti.

İyi'den kasıt nedir bence ona bakılmalı. Burada telefondan ne bekliyoruz? O telefon ile hangi işlemleri gerçekleştireceğiz? Gibi birkaç soru var kafamda. Örneğin; Sosyal medyaya gireceğim, müzik dinleyeceğim, ara sıra fotoğraf çekeceğim ve grafik işlemci gerektirmeyen birkaç oyun oynayacağım. Bu durumda ortalama bir xioami veya alt orta sınıf samsung işimi rahatça görecek. Bu cihazlar da yaklaşık 7-15k aralığında. Marka takıntısı olup Apple alacak ise ona bir lafım yok. 0 Almak için en az 17-18k vermesi gerekir. Ancak bu kişi benim gibi biriyse ki bende öyleyim, Grafik gerektiren oyunları orta üst ayarda oynayacak, telefon günün birçok saatinde elinde olacak, kaliteli hoparlörlere bağladığında yüksek çözünürlüklü ses almak için üst seviye bir işlemci ve ses kartı olacak, telefon aynı zamanda evdeki söart home ürünlerine de sorunsuz adaptasyon gösterebilecek , smart watch , ve kulaklıklara sorunsuz bağlanacak. Ve en azından 4-5 yıl güncelleme alacak bir cihaz istiyor ise ( Ben İphone 12 aldım) en az 20k vermesi gerekiyor maalesef. Yurt dışı ile şu an bizi kıyaslamayacağım, zaten teknolojiye az çok ilgisi olan birisi aradaki farkı biliyor.
İyi bir telefon kişinin beklentisine baglıdır.
Kimisi iyi telefon diye 60.000 liralık telefona derken baska birisi 10.000 der gıbı.
Piyasa şartlarına göre amiral gemisi diye tabir edilen cihazlar için minimum 23.000 lira
Huawei P30 kullanıyorum. Geçen yıl 2 bin küsure aldım. Tüm aksesuarları (kırılmaz cam, şarj aleti, kulaklık, kılıf vs.) yanında verdiler ve gerekince tamirlerden ücret de almadılar sağ olsunlar. Benim yönlendirdiğim kişilere de yardımcı oluyorlar 🙂
Cevap
3Cevap
Bence en az 20 bin bütçe olmalı
Kesinlikle.
En az 14 15 bin olması gerekiyor ki amiral segment buradan başlıyor ne yazık ki Piyasa çok kötü rezalet duruma geldi bundan kaç sene önce araba alıyorduk bu fiyatlara hele hele arabalar iyice uçtu evler desen onlari saymıyorum bile
Tuşlu telefona geçicem ben arama yapim yeter yoruldum valla şarjı ayrı sıcaklığı yeri sürekli masraf olması gereksiz bıktım
Gerek yok uçuş moduna aldım kendimi
iphone özellikleri zengin bir telefon değil, bunun da bilincinde olun🤗
kullandın mı?
Teknik bilgilerinden bahsediyorum, 13'den 14'e koşa koşa gidenler hiçte o fiyata değer yeni özellillere kavuşmadılar. Ben kendim iphone kullanmıyorum, çevremdeki herkes kullanıyor😄 Hemde ölümüne, elması yeter modunda sadakatle😂
Son çıkanı almak için koşanlara bende diyecek bir şey bulamıyorum. Ancak rakamsal değerleri yazılımsal farklılıklar ile kıyaslamalısın. Örneğin elimde olan iki cihazdan kısa bir şekilde örnekleyeyim. Xioami redmi note 11 pro benim kullandığım cihaz, annem de iphone 6s kullanıyor. Ben pubg oynarken orta ayara aldığımda 8+3 ram olan telefonum donuyor. Annemin telefonunda üst ayarda donmadan oynayabiliyorum. Iphone 6s 2gb ram'e sahip. kamera, internet kullanım deneyimi, kişisel modlar, ses kalitesi vs halen şu an satılan 8K fiyata kadar olan çoğu cihazdan daha iyi durumda. ıphone 6s 2015 yılında çıkan bir telefon.
En az 10 en fazla 15 bin
En az 10bin
Oppo a55 kullanıyom çok kaliteli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?