S22 donanım ve kamera açısından daha iyi ama a73 şarj olarak 5000 pile sahip. S22 3700 pile sahip.. şarj konusundaki sorun yüzünden s22 yi satmayı düşünüyorum
şu an 2 senide kullanıyorum ama s22 şarjı 3700 .. a73 5000 pile sahip ve s22 128 sabit hafıza.. a73 256 GB artırabilir hafızaya sahip.. s22 artısı daha canlı ekrana sahip olması ve kamera konusunda çok daha iyi olması.. birini satacam önce a73 ü koydum ilana satılmazsa s22 koyacam.. belkide ikisini verir zfolt 1tB alabilirim. şu an a73 14500.. s22 23000 bin kadar fiyat var
İnternet & Teknoloji konusunda 339 cevap paylaştı.
Bende A73 kullanıyorum çok güzel telefon S22 de harika ama A73 bana yetiyor...
1
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ben 2 sene a71 kullandım ve s22 aldım s22 güzel hem mini boyutu ama 3700 pili olması ve 1 dakikalık video için 1gb yer kaplaması can sıkıyor.. a73 güzel 256 olması ve artırabilir hafıza olması bana cazip geliyor ama birini satacam ya da ikisini satıp zfolt 1 Tb almayı düşünüyorum
En İyi Cevaplar