Arkadaşlar face açtım aklıma takılan şeyler var gelirmisiniz?

Numara üstüne açma sıkıntı olur dediler. Bende Gmail hesabı açtım Gmail e no kaydettim. Sonra faceye kaydoldum bakıyorum facede kendi numaram kaldır diyorum. Baska Gmail hesabı istiyor 2 hesab açtım ama silemiyorum numaramı. Gizledim numaramı bide no arayarak kimse bulmasın diye ayarlarıda değiştim bir sıkıntı olur mu acaba?
Arkadaşlar face açtım aklıma takılan şeyler var gelirmisiniz?
Cevapla