Yurt dışından telefon aldım , Türkiye'ye döndüm , harcı yatırmama rağmen imei bilgisi sorguladığımda kayıt dışı cihaz diyor , bilg?

Bilgisi olan var mı yorumlara yazarsanız , bu kötü insan çok sevinir , sevgiler saygılar

Yurt dışından telefon aldım , Türkiye'ye döndüm , harcı yatırmama rağmen imei bilgisi sorguladığımda kayıt dışı cihaz diyor , bilg?
Cevapla