Geçen eşimle teknosa ya gittik vivo diye bir tel gördük fiyatı uygun ve kamera pikseli iyi duyan ya da kullanan var mı? Önerir misiniz ya da önereceğiniz tel var mı?
Günaydın telefonum suya düştü makul fiyatta bir telefon bakıyorum?
Bence saglamlik konusunda telefon bakin derim bazi telefonlar cok pahali ve en ufak dusmede ekran patliyor uygun fiyatli saglam telefonlar seçin poco modelleri bu konuda oncu saglamlik ve suya dayaniklilik konusunda
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Bence saglamlik konusunda telefon bakin derim bazi telefonlar cok pahali ve en ufak dusmede ekran patliyor uygun fiyatli saglam telefonlar seçin poco modelleri bu konuda oncu saglamlik ve suya dayaniklilik konusunda
Öncelikle geçmiş olsun.
Teknolojik aletler şans işi.
Ama huawei markasını önerebilirim.
Vivo kaliteli telefonlar yapar, çok iyi markadır. Fazla bileni yoktur ama çoğu bilindik markanın çok çok üzerindedir.
Bilmiyorum eşim iyice araştıralım dedi en uygun fiyatı 7,5 falan zaten daha aşağısı dandik olur.
Teknoloji işi sans ama Vivo dünyanın en iyi markaları arasındadır.
Bilen bilir
A101 e gelen bi telefon vardı bu hafta o da güzel
A101 e pek güven yok
Huawei Samsung'dan Şaşma
Vivo ama tek modelmi var söylersen incelerim
Bilmiyorum şu an en pikseli iyi oydu
Bir bakayım siteden
4 modeli var acaba hangisi hafıza sını hatırlıyormusun
https://resm.im/album/hCZhFDb
2. el bak
Tekrar bozulur diye eşim yeni alma taraftarı