Profillerine NO DM ❌❌ yazan insanlar hakkında ne düşünüyorsun?

Eskiden muhafazakar kızlar yapardı şimdi bazı erkeklerde koymuş. Tamamen egoist olduklarını düşünüyorum. Saçmalık. :D

Profillerine NO DM ❌❌ yazan insanlar hakkında ne düşünüyorsun?
Profillerine NO DM ❌❌ yazan insanlar hakkında ne düşünüyorsun?
Cevapla