Sonunda resimli paylaşan bi tek sen çıktın 😊 diğerleri sadece yanıt yazarak paylaştı gördüğün gibi onlara da teşekkürler ama sana daha fazla teşekkür ederim
Bu arada dikkatimi çekti o nasıl büyük şarj adaptörü öyle 😅 tablet adaptöru gibi Telefonun modeli nedir benim Samsung gördüğün gibi Samsung yıllardır bi çok modelin de aynı tip şarj adaptörü kullanıyor artık insanın kafası karışıyor hangisinin Adaptöru diye bre Samsung insan gider farklı tipte de üretir dimi be ya 😅 ama tabi voltaj değerinden anlaşılıyor
Maşallah elektrik voltajı bayağı yüksektir bunun adamı bile şarj eder 😅😂 benim adaptörü nasıl buldun peki soruda resimde ki adaptör benim Samsung Galaxy S10 nun adaptör resmi ben çektim yani
Şimdi teknoloji özürlüyüm 🙈Apple biliyorum sadece hiç Samsung kullanmadım. Tüm Samsung şarj aletleri aynı sanırım, küçük ve cılız bir üretim bana öyle geliyor.
Estağfurullah oda nerden çıktı şimdi 😅 benim önceki telefonum da şarj adaptörü büyük du seninki kadar değildi tabi ama küçük de değildi Lenovo Motorola G4 plus oda siyah di Turbo Power şarj diye geçer hızlı şarj Lenovo Motorola da görünüm olarak güzel de ama şarja taktiğin da örnek veriyorum ikili priz diğer şarj adaptörünun alanını daraltıyor geniş olması nedeniyle
Resimler geldi mi? 😊 Şimdi anladım iPhone 8 2017 çıkışlı ios cihaz iPhone şöyle güzelliği var telefonları hakikaten uzun ömürlü bir de en büyük avantajı fiyatları düşmüyor bunun avantaji satma da avantaj ama Donanım arayüz zenginliği android kraldir
Android cihazların şu yönünü hiç sevmiyorum güncellemeyi bir müddet sonra kesiyorlar örnek Benim S10 Android 13 almayacak Android 12 yi aldı Şimdi ara ara güvenlik güncellemeleri Alıyor ki yeni geldi de zaten yani yavaş yavaş desteği kesiyor 2019 cihazı olduğu için Apple böyle değil ama çok eski cihaza bile güncelleme veriyor örnek senin iPhone 8 ne zaman güncelleme aldı en son
Hmm iOS a bağlandım diyosun yani 😉 ben de iOS a hep şüpheli yaklaştım yani şöyle şüphe acaba arayüz özellikleri yazılımı nasıl memnun eder mi Android dr böyle şüpheye düşmedim Samsung tarafında çünkü daha önce Samsung kullandım oradan deneyimim var ama iOS hiç kullanmadım onun seçimimi android den yana kullandım yine android en güzeli yanı özgürce istediğini yapıyor sun iOS da kısıtlamalar olabiliyor ama android serbest
Bak oyunu 4 yıl boyunca bu telefonla oynadım, yazın o kadar ısınıyordu ki buz tabletlerinin üzerine yatırıp oynuyordum oyunu. Şimdi 2-3 aydır oyunu da bıraktım çok rahatım. Güncelleme henüz bir problem çıkarmadı. Bazı kişiler bazı şeylerin eksik olduğunu destek vermediği için oyunda bir çok şeyi açamadıklarını söylüyorlardı. Onlar 6-7 kullananlar
Ne zaman aldın peki iPhone 8 o telefonun çıktığı dönem bir önceki telefonum olan Lenovo Motorola G4 plus almıştım g4 plus 2017 de aldım 2021 Haziran ayına kadar kullandım sonra şu an kullanmış olduğum ve sana Samsung Galaxy S10 üzerinden yazıyorum buna geçiş yaptım geçiş nedenim önceki telefonum artık yetersiz gelmeye başladı kamerası güzeldi ama iş oyun performansı batarya durumu ve çok fazla uygulama çalıştığı zaman ciddi şekilde zorlandığını hissediyordum bunun nedeni 2 GB ram belleği olması iOS da pek sorun olmuyor bu bildiğim kadarıyla çünkü android daha çok bellek ister ne oldu S10 geçince bir kere ciddi ilerleme anında hissettim orta segment cihazdan gittim amiral üst segment geçtim daha hızlı performans kamera çok daha iyi ekran Olarak g4+ başarılıydı ama S10 daha iyi tabi amoled ekran çünkü bir kere en büyük avantaj istersem sevdiğimi Always on display ekranına eklerim 😊 IPS LCD ekran da bunu yapamazdim Always uyumsuz IPS LCD de
Vayy benim kullandığım süreye yakın ben tam 4 yıl kullandım vayy Bee internet dünyasıni bu KS siteye de o telefonum la ilk üye olmuştum ama işte zaman geçtikçe Lenovo nun ahmaklık için yüzünden yetersiz gelmeye başladı ya 2 GB ram belleği 16 GB dahili hafıza olur mu? Hiç hafizadan da sıkıntı çekiyor dum sonra tabi batarya zamanla kötüleşti şimdi dışarda gidiyorum şarjım %27 aniden pat diye kapanıyor şarja takmadan mümkünü yok kullanilmaz açılıyor ama yine kapanıyor tabu bu sorun değil batarya yıllar içinde zayıfladı yeni olduğu zaman iyiydi tabi
Bence Android geçebilirsin ben uzun yıllar kullanıcısı olarak şunu Söyleyim Samsung alırsan çok memnun kalırsın Oneui arayüzü ile gerçekten çok 😊 ki şu an rekabet olarak Samsung Apple ile rekabet ediyor Samsung un kafaya taktığı firma Apple 😅 bazı reklamların da dalga geçtiği de olmuştu
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Beyaz ve mevcut
…
Sonunda resimli paylaşan bi tek sen çıktın 😊 diğerleri sadece yanıt yazarak paylaştı gördüğün gibi onlara da teşekkürler ama sana daha fazla teşekkür ederim
Rica ederim hiç önemli değil ☺️
Bu arada dikkatimi çekti o nasıl büyük şarj adaptörü öyle 😅 tablet adaptöru gibi Telefonun modeli nedir benim Samsung gördüğün gibi Samsung yıllardır bi çok modelin de aynı tip şarj adaptörü kullanıyor artık insanın kafası karışıyor hangisinin Adaptöru diye bre Samsung insan gider farklı tipte de üretir dimi be ya 😅 ama tabi voltaj değerinden anlaşılıyor
Bu hem tablet hen iPhone telefonum için kullandığım adaptörüm
Maşallah elektrik voltajı bayağı yüksektir bunun adamı bile şarj eder 😅😂 benim adaptörü nasıl buldun peki soruda resimde ki adaptör benim Samsung Galaxy S10 nun adaptör resmi ben çektim yani
Şimdi teknoloji özürlüyüm 🙈Apple biliyorum sadece hiç Samsung kullanmadım. Tüm Samsung şarj aletleri aynı sanırım, küçük ve cılız bir üretim bana öyle geliyor.
Estağfurullah oda nerden çıktı şimdi 😅 benim önceki telefonum da şarj adaptörü büyük du seninki kadar değildi tabi ama küçük de değildi Lenovo Motorola G4 plus oda siyah di Turbo Power şarj diye geçer hızlı şarj Lenovo Motorola da görünüm olarak güzel de ama şarja taktiğin da örnek veriyorum ikili priz diğer şarj adaptörünun alanını daraltıyor geniş olması nedeniyle
Telefonun modeli nedir? 😊 Benim Samsung Galaxy S10 söylediğim gibi senin
Ya ben bunu kullanıyorum ama orijinal şarjı bak
Adaptörü sormadım ki telefonu sordum 😅😊 iPhone olduğunu anladım bir kere orasi tamam 😉 peki hangi modeli iPhone nun telefon olarak kullandığın
https://www.hizliresim.com/dlks264
Adaptör bu ama 😅 dur şöyle örnek vereyim bekle 😊
8 kullanıyorum
https://imgyukle.com/i/JgYFu1
https://imgyukle.com/i/JgY3aU
https://imgyukle.com/i/JgYlfA
Hahaha toplu çekmediğine pişman oldum
Resimler geldi mi? 😊 Şimdi anladım iPhone 8 2017 çıkışlı ios cihaz iPhone şöyle güzelliği var telefonları hakikaten uzun ömürlü bir de en büyük avantajı fiyatları düşmüyor bunun avantaji satma da avantaj ama Donanım arayüz zenginliği android kraldir
Android cihazların şu yönünü hiç sevmiyorum güncellemeyi bir müddet sonra kesiyorlar örnek Benim S10 Android 13 almayacak Android 12 yi aldı Şimdi ara ara güvenlik güncellemeleri Alıyor ki yeni geldi de zaten yani yavaş yavaş desteği kesiyor 2019 cihazı olduğu için Apple böyle değil ama çok eski cihaza bile güncelleme veriyor örnek senin iPhone 8 ne zaman güncelleme aldı en son
Ben başka telefon kullanmadım ve muhtemelende kullanamam
Hmm iOS a bağlandım diyosun yani 😉 ben de iOS a hep şüpheli yaklaştım yani şöyle şüphe acaba arayüz özellikleri yazılımı nasıl memnun eder mi Android dr böyle şüpheye düşmedim Samsung tarafında çünkü daha önce Samsung kullandım oradan deneyimim var ama iOS hiç kullanmadım onun seçimimi android den yana kullandım yine android en güzeli yanı özgürce istediğini yapıyor sun iOS da kısıtlamalar olabiliyor ama android serbest
Bak oyunu 4 yıl boyunca bu telefonla oynadım, yazın o kadar ısınıyordu ki buz tabletlerinin üzerine yatırıp oynuyordum oyunu. Şimdi 2-3 aydır oyunu da bıraktım çok rahatım. Güncelleme henüz bir problem çıkarmadı. Bazı kişiler bazı şeylerin eksik olduğunu destek vermediği için oyunda bir çok şeyi açamadıklarını söylüyorlardı. Onlar 6-7 kullananlar
Ne zaman aldın peki iPhone 8 o telefonun çıktığı dönem bir önceki telefonum olan Lenovo Motorola G4 plus almıştım g4 plus 2017 de aldım 2021 Haziran ayına kadar kullandım sonra şu an kullanmış olduğum ve sana Samsung Galaxy S10 üzerinden yazıyorum buna geçiş yaptım geçiş nedenim önceki telefonum artık yetersiz gelmeye başladı kamerası güzeldi ama iş oyun performansı batarya durumu ve çok fazla uygulama çalıştığı zaman ciddi şekilde zorlandığını hissediyordum bunun nedeni 2 GB ram belleği olması iOS da pek sorun olmuyor bu bildiğim kadarıyla çünkü android daha çok bellek ister ne oldu S10 geçince bir kere ciddi ilerleme anında hissettim orta segment cihazdan gittim amiral üst segment geçtim daha hızlı performans kamera çok daha iyi ekran Olarak g4+ başarılıydı ama S10 daha iyi tabi amoled ekran çünkü bir kere en büyük avantaj istersem sevdiğimi Always on display ekranına eklerim 😊 IPS LCD ekran da bunu yapamazdim Always uyumsuz IPS LCD de
Elimdeki cihaz 3 yıllık
Vayy benim kullandığım süreye yakın ben tam 4 yıl kullandım vayy Bee internet dünyasıni bu KS siteye de o telefonum la ilk üye olmuştum ama işte zaman geçtikçe Lenovo nun ahmaklık için yüzünden yetersiz gelmeye başladı ya 2 GB ram belleği 16 GB dahili hafıza olur mu? Hiç hafizadan da sıkıntı çekiyor dum sonra tabi batarya zamanla kötüleşti şimdi dışarda gidiyorum şarjım %27 aniden pat diye kapanıyor şarja takmadan mümkünü yok kullanilmaz açılıyor ama yine kapanıyor tabu bu sorun değil batarya yıllar içinde zayıfladı yeni olduğu zaman iyiydi tabi
Peki iPhone 8 ne kadar kullanmayı düşünüyor sun? Aklında ne var bu sonraki model olarak
Yine Apple bir cihaz olmalı ancak fiyatlar boyumu aşıyor bilmiyorum alamam hiçbir şekilde
İstediğim telefon 45 bin lira buna değer mi? Mümkün değil o parayı vermem.
O olmuyorsa hiçbir şey olmasın 😝
Bence Android geçebilirsin ben uzun yıllar kullanıcısı olarak şunu Söyleyim Samsung alırsan çok memnun kalırsın Oneui arayüzü ile gerçekten çok 😊 ki şu an rekabet olarak Samsung Apple ile rekabet ediyor Samsung un kafaya taktığı firma Apple 😅 bazı reklamların da dalga geçtiği de olmuştu
iki tane var evde biri hızlı şarj diğeri de süper hızlı şarj Huawei
Adaptör beyaz ve hızlı şarj cihazda var sadece
Beyaz evet mevcut