Bir Reddit kullanıcısı Midjourney yapay zekası kullanarak yapmış. çok güzel duruyor :(



Bir Reddit kullanıcısı Midjourney yapay zekası kullanarak yapmış. çok güzel duruyor :(



Discord üzerinden hem kodlarla hem de ingilizce anlatılarak midjorney e anlatıyorsun işte farzı misal hayalinizde canlandırdığı olayı oraya başına bir kod girerek ingilizce anlatıyorsun ardından sana her seferinde 4 farklı ulscale ve 4 farklı revizyon sunuyor en net ve en güzel görsel ortaya çıkana kadar seçim yaparak en son en kaliteli baskı ölçeğinde indirme işlemlerini gerçekleştiriyorsunuz ben kullanıyorum gayette başarılı bir yapay zeka
Aşırı güzel duruyor. Böyle yapay zeka çizimlerine bayılıyorum. Şu görselleri görünce keşke o dönemlerde yaşasaydık diye insan içinden geçiriyor ya harbiden.
Cevap
58Cevap
Evet çok beğendim
Eski fotoğrafları gördüğümde inceliyorum zaten neresi olursa. Eskiler güzel ama yaşaması daha zor zamanlarmış. Diyorum ki keşke o zamanlar dedelerim Kadıköy civarından 10 dönüm arsa alsalarmış 🤣. Hep bunun hayalini kuruyorum 😂
NDNDNXBXBB sesli güldüm buna fotoğrafa bakıyorum diyorum ne kadar hoş sonra yorumu görünce nfjfnfnvnvb
@Muhabbetortağı öyle gözüm de dolarlar uçuşuyor bir den 😂
Ah be Ertuğrul abi benim babamda zamanında İstanbul’da bi çok arsa almış fakat köydeki ahbablarımıx dalga geçmiş oraya vereceğin paraya gel köyde tarla al demiş maalesef babamda satmış köyde inek almış ve tarlada çoooktan terk edildi maliyeti değeri sıfır sıfır sıfır
@bittiysegidelim o akrabaların var ya senin geleceğinle oynamışlar resmen. Hepsini topla yapıyor odaya dök benzini bas kibriti
Abi sorma yemin ederim
@bittiysegidelim ben olsam öyle yaparım
Abi kimseyle işim yok ya iyi olsunlar evinde olsunlar dedikodu yapmasınlar yeter 😂😂😂
@bittiysegidelim hiç yapmazlar dedi kodu da
OOOOO UUUUUU 😂😂
@bittiysegidelim 😂
Bu Yapay Zeka beni her zaman korkutmuştur
Insanoğluna yararından çok zararı mı olacak henüz da emin değilim
Bilim kurgu filmlerinde olduğu gibi bir gün dünyayi ele geçirirlerse şaşırmam
Bitek bana mı çok güzel gelmedi acaba görsel olarak çok kaliteli çok güzel duruyor öyle ama gerçekçi gelmedi dokusu hissedilmiş sanki ama ruhunu yansıtamamış.
Offf keşke eskiye dönsek şimdi ki zaman 💩 gibi
Çok beğendim o zamanlarda orada yaşamak isterdim miss
☹️
vaooov çok güzeller teknoloji hangi noktaya gelecek bu 50 yıl içinde acaba :)
Bu yapay zeka çok ilginç bir yere gidiyor gerçekten
Bu yapay zeka çok ilginç bir yere gidiyor gerçekten çok iyi
Bence harika görünüyor 👍 Bu arada profilinde imvu'dan bir kare gördüm sanki... 🤔😉
güzelmiş
ikinci fotodaki araba ingiltere londra sokaklarını andırdı biraz
İnanılmaz güzel duruyor. O dönemde yaşayasım var
Daha güzelleri var video hali ile görmek isteyene tabi her zaman taklitler prim yapar
Böyle şeylerle de normalde pek ilgilenmem ama bu oldukça etkileyici görünüyor.
Şimdi de 2022 istanbuluna bak eski İstanbul daha iyidi
Çok güzel duruyor keşke o dönemlerde yaşasaydım.
Bu çağdan nefret ettim ben. Eskiden her şey daha güzeldi.
Yapay zekaya göre güzel tahmin etmiş. Ancak görsel zekaya bakılırsa tahmininde yanılmış.
Baya güzel olmuş valla şimdiki zamanla düşününce resmen b.. oka batmisiz
🥺🥺🥺🤘
Oyunlardan çıkmış gibi. Çok epik, şimdinin İstanbul'undan daha elit görünüyor bu arada.
Keske böyle gozukeydi
Harika olmus süper 👍
Evet beğendim güzel olmuş
Efsane olmuş şöyle çizimlere bayılıyorum😍
aşırı iyi, hayran kaldım
Cok iyi duruyor
Hani akp yokken herkes kaptan mağara adamı gibiydi
Çok güzel olmuş ya 😍
Cok güzel gerçekten 😍
Benim çizdirdiklerim neden böyle olmuyo :(
Beğendim, senin sıfatın daha iyi
Vay be çok güzel olmuş bir tabloyu andırıyor
ingiltere vibe veriyor
Eskiler her zaman daha güzeldi
İstanbul'umun her dönemi ayrı seksi
Bence başarısız olmuş eskiye benzemiyor çok oyuncakça ve basit
gizli cok konusma gayet basarılı
@andalantsapf küstahlık yapmayın ben bir tarih bilirkişilisi olarak basit buldum benim fikrim sizi hiç ilgilendirmez
tamam özür dilerim fazla yükselmişim barışalım
@andalantsapf tamam
🤝🏻🤝🏻🤝🏻😊
@andalantsapf 🤝:)
Çok iyii 1910 a ışınlansam keşkee
Aa ne kadar güzel olmuş 😊
Evet güzel yetenekli çalışma
Muhteşem olmuş.
Tam bir görsel şölen mükemmel görünüyor
Güzel beğendim
Ay aşık oldum beğenmek ne
çok güzel olmuş
Çok güzel gerçekten.
O zamanlarda neden olmadık ya
Çok güzel görünüyor
Zekasızların beynine yapay zeka programı yüklensin
Hiç güzel değil, tamamen uydurma
Çok iyi olmuşş
O yıllarda yaşamayı çok isterdim
Çok güzelmiş
Beğendim
Güzel duruyor
Mükemmel ya 🫶🏻
çok güzeeeel :)
Çok güzel olmuş
İstanbul asıl o zamanlar istanbulmuş 🤌❤️😍
Güzel olmuş valla
Güzel olmus
Çok tatlı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?