Merhaba KScanlar! Nasılsınız?
Elbette bu mantıksız kiralık demek parasını verip
Mala zarar vermeden kiralama süreci boyunca geçici sahip olmaktır.
Ama ben bunu istemiyorum kiralayacağım ama telefon yine sahibinde kalacak sadece
Ben de olsa benim yapacağım işlemleri yerine sahibi getirsin elbette yasa dışı şeyler değil bunlar.
Bir nevi görev vermişim gibi de düşünmek mantıklı olur.
Dırım dırım dırım dıss 🤪 #aynadakiajan #aynadakiajansoruyor
Elbette bu mantıksız kiralık demek parasını verip
Mala zarar vermeden kiralama süreci boyunca geçici sahip olmaktır.
Ama ben bunu istemiyorum kiralayacağım ama telefon yine sahibinde kalacak sadece
Ben de olsa benim yapacağım işlemleri yerine sahibi getirsin elbette yasa dışı şeyler değil bunlar.
Bir nevi görev vermişim gibi de düşünmek mantıklı olur.
Dırım dırım dırım dıss 🤪 #aynadakiajan #aynadakiajansoruyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Aslında bu ekonomiyle kiralık telefon olur bence. Hiç duymadım ama... İhtiyaç sahibi biri yapar araştır bulursun :D
Teşekkür ederim biraz ilan sitelerine bakmak forumlara bakmak lazım galiba.
Bir kendimce iş çalışması araştırıyorum ama bunun için tutar mı tutmaz mı diye fazla masraf yapıp riske girmek istemiyorum.
Çünkü letgo sahibinden gibi yerlerden bir kaç telefon almıştım
Ya bir süre sonra imei patlıyor veya teknik arızası çıkıyor elimde kalıyor
400 600 arası telefon da bulmak mümkün değil ikinci eller de yok sağlam çıksa bile bu fiyatlara.
Ben de böyle bir şey düşündüm
Telefon sahibinde kalacak kiralama bedelini vereceğim, hiç bir bilgisini veya özelini almadan
Telefon ben de olsa yapacağım şeyleri o yapacak yasa dışı şeyler de değil bunlar
İnternetten para kazanma şeyleri ama
Şu risk var hem lira parasını alır hem görevleri yapar işi kapar kendisi yapar diye
Tereciyi balıkçı yapmış olurum zarara daha çok girme durumum var.
Aslında böyle bu yolla kendi ekibimi de kurmak okullarımı yeterli gelecek şekilde bitirince
Benimle bulursam düzenli çalışan olursa o kişiler dijital şube olacak
Şirkete dönüşünce hisse sahibi olacaklar ama çok zor böyle ilerlemek.
Sesli güldüm yemin ederim
Niye ya 🤪 yenilik iyidir her zaman
Kiralık telefon mu olur abi ya komik
Olur zaten var böyle bir şey kiralama siteleri mevcut fakat
Öyle istemiyorum elime geçmesine gerek yok telefonun ikinci el pahalıya patlıyor ve sağlam çıkma olasılığı çok düşük.
O yüzden şöyle düşün telefonunu kiraya vereceksin ama sende kalacak, böylece hiç bir özeline kimse erişemeyecek
Sonuçta hala sende ama üstüne kiralama parası alacaksın sadece görev yapacaksın kiralayan için zamandan tasarruf olacak
Freelancer çalışma sistemi gibi kısmen de