Kart yetersiz bakiye uyarısı verirse kart sahibine mesaj gider mi?

Arkadaşımın kartı bende kalmıştı bayadır da küsüz mesaj attım ama şehir dışındaydi acelesi yok zaten kullanmıyorum kartı dedi neyse bugün 100 liralık alışveriş yapıp yanlışlıkla onun kartını verdim refleks olarak bağırdım😂kasadaki abiyle abla noldu dedi arkadaşımın kartini verdim yanlışlıkla dedim abi de kalbin temizmis olmadı zaten dedi sonra kendi kartımı verdim merak ediyorum acaba bildirim gitmiş midir onun parasına el uzatacak biri olmadigimi çok iyi biliyo ama biraz kötü oldum
Kart yetersiz bakiye uyarısı verirse kart sahibine mesaj gider mi?
Cevapla