Normal sms kullanan yaşlı arkadaşlarım sorudan ışık hızında uzaklaşsın :D

Normal sms kullanan yaşlı arkadaşlarım sorudan ışık hızında uzaklaşsın :D

Wp telegram kullanıyordum en çok, telegramı telefondan kaldırdım, şu an sadece wp
rica ederim
WhapsApp, KS.. 😄
Teşekkür ederim..
Cevap
7Cevap
şu an için Whatsapp
Sadece WhatsApp. Ne kadar çok uygulama o kadar boşa giden zaman benim için buraya da ara ara bakıp çıkıyorum.
Sadece wp kullanıyorum mesajlaşma uygulaması olarak.
Hiç biri 😂
hadi hadi vardır kıyıda köşede bir mesajlaşma uygulaması :D
biraz daha zorlasak bence telegram da filan dersin :D
Bence sen takip isteğimi kabul edersen ben diğer applerden de bi yol yordam bulurum 😂
WhatsApp ve telegram
aynı
Watsaap ama o kadar kullanmıyorum
Yaşlı mı oluyorum şimdi 🤨
watsap
Whatsapp herhalde
Dc..
Whatsapp ve telegram
Watsap var.
Vatsap tabiki
Wp genelde
vatsaap
Vatsap
Watsapp
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar