
25 Kasım Cuma günü BİM 'Efsane Cuma' kampanyasında 2599TL karşılığında Huawei Watch GT 2 satışını yapacak. Siz BİM'den akıllı saat alır mısınız?

25 Kasım Cuma günü BİM 'Efsane Cuma' kampanyasında 2599TL karşılığında Huawei Watch GT 2 satışını yapacak. Siz BİM'den akıllı saat alır mısınız?
Alınabilir tabii ve güzel bir model.
Bimden ürün almam
En iyi görüş için teşekkür ederim
Rica ederim.😊
Cevap
6Cevap
Alcak olsam aşağı yukarı piyasada da aynı fiyata. Giderim Media Markt vs. doğru düzgün mağazadan alırım
Saatim Casio F-91W, ortalama 7 yıl pil ömrü var. $10 a almıştım 2-3 yıl önce. 😂
Almam. Ayrıca bu saat mediamarkt da daha ucuza satılıyor.
alınır fiyat uygun olursa 1 yıldır kullanıyorum güzel saat
Yeni gncellemeler ile 14 gün gitmiyor artık şarjı
Sanmam
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar