Oppo cihazımda yaşadığım sorunu nereye şikayet etmeliyim?

Oppo reno5lite cihazı 3 kez garantıye gönderdim. Ekran sorunu için gönderdiğim cihazda parmak izi ve sim kart sorunları oluştu (garantiden geldiği zaman başladı sorunlar) 3 kez gönderilen cihazda hâla sorun var ve ben cihazın değiştirilmesini talep ettiğim halde değişim yapılmadı. Vodafone bayisinden aldım ve oradaki çalışan bana tüketici haklarına şikayet etmemi söyledi. Tüketici heyetinde çalışan kişi bana para iadesi istediğimi söylediğimde kanunen cihazı aldığın yeri şikayet etmem gerektiğini söyledi ancak anlamadığım şey Oppo'dan şikayetçi olmam gerekmez mi? Lütfen bilen biri cevaplayabilir mi

Oppo cihazımda yaşadığım sorunu nereye şikayet etmeliyim?
Cevapla