Günümüzde zorunluluk haline gelir gibi oldu ama bilemedim. 🙄

Günümüzde zorunluluk haline gelir gibi oldu ama bilemedim. 🙄

Günümüz şartlarında birazda zorunluluk gibi , en basit maaş yatınca tek tek dolaşıp faturaları elden ödemeye kalksam belki bir günüm heba olacak , İnternet bankacılığı sayesinde 20 dk işlem tamam , Ben buna tembellik diyemem 🙏☘🦋☕
Bazi şeyler var zorunluluktan yapılıyor bazı şeyler de var tembellikten yapılıyor..
Alışverişi, yemek siparişi, sosyal medyada fazla zaman geçirmek tembellik tir..
Yeni bisey araştırıp öğrenmek, gerektiği kadar kullanmak zorunluluktur..
Ama günümüz de teknoloji insanları tembellestirdi hem bağımlılık yaptı..
Katılıyorum. 👍
İyi geceler bu arada efendim
Teşekkürler efendim
Yoo sadece kolaylık ondan dolayı herşeyi internet sayesinde yapıyorum.
Cevap
12Cevap
Bence tembellik değil zor işi kolay yoldan halletmektir
Tembellik değil, kolaylık oldu. Yapabileceğim şeyleri İnternetten yapıyorum zaman ve para kaybım olmuyor.
Duruma göre hem zorunluluk hem de kolaylık. Tabi her iki durum da tembellik olmasına neden oluyor.
kolaylık olduğu için bir tercih seçimden ibaret bence
Zaman en kıymetli hazine olduğuna göre en akılcı düşüncedir.
Teknolojiyi doğru kullanmak neden tembellik olsun ki
Zorunlum çünkü çoğu şeyi artık internetten istiyorlar
Ne tembelliği imkan var kullan bir yere evrak vermek için kullanacağının zamanı kendin icin kullan
Zamandan tasarruf
Benim için zorunluluk oldu artık.
Pratiklik ve zamandan tasarruf
Zorunluluk gibi oldu
Tembellik. Biraz kımıldatmak lazım
Bence kurtarıcı ya
Tembelliktir
kolaylık
zorunluluk
Kolaylıktır
Kolaylık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?