Tezgaha koymustum telefonu tezgahta hep suydu. Herhalde kamerasının içine su kaçtı ve buharlaştı. Kameranin yarışı buğulu gözüküyor.

Telefonumun modeli eski de değil ki xiaomi 8 çok güzel ve net çekiyordu.
Tezgaha koymustum telefonu tezgahta hep suydu. Herhalde kamerasının içine su kaçtı ve buharlaştı. Kameranin yarışı buğulu gözüküyor.

Telefonumun modeli eski de değil ki xiaomi 8 çok güzel ve net çekiyordu.
Akşam uyumadan önce sim kart yuvasını sök ve kalorifer peteğinin üzerine koy telefonu. Kamera camı peteğe dönük olsun sabaha içindeki buhar gitmiş olur.
Sıcak nefesimi üfledim de düzeldi şimdi :) sağ olun
Cevap
6Cevap
Kendiliğinden filtrelendi işte daha ne istiyorsun?
fön makinası tutmayı dene olmazsa çmak lazım
Çok mantıklı yapanlar için 1dk lik saygı duruşu...
Fön makinesiyle kurmayı dene.
Sıcak nefesimi üfledim de düzeldi şimdi :)
Gece pirince yatır elbet çeker suyu buharı
Ne nefesmiş sanki lodos rüzgarı 😁
Düzeltmemiş ki ya yine aynı hale geldi
Bi paket pirinç al. Pirincin içine koy telefonu. 15 saat beklet sonra bişey kalmaz
Pirincin icine koy bir gün
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?