Telefonumun kamerasının içine su girip buharlaştı gibi bir şey oldu nasıl duzelticem Çok kötü çekiyor?

Tezgaha koymustum telefonu tezgahta hep suydu. Herhalde kamerasının içine su kaçtı ve buharlaştı. Kameranin yarışı buğulu gözüküyor.

Telefonumun kamerasının içine su girip buharlaştı gibi bir şey oldu nasıl duzelticem Çok kötü çekiyor?

Telefonumun modeli eski de değil ki xiaomi 8 çok güzel ve net çekiyordu.

Telefonumun kamerasının içine su girip buharlaştı gibi bir şey oldu nasıl duzelticem Çok kötü çekiyor?
Cevapla