Telefonum redmi 9 ve 13 güncellemesi geldi bende yaptım ve şu an açılış ekranında kalıyor kapanıyor sürekli tekrarlıyor?

bu arada şarjı bitene kadar tekrarladı şu an 0 şarj ve şarja taktığımda aynı şeyi tekrarlıor ne yapmalıyım?

Telefonum redmi 9 ve 13 güncellemesi geldi bende yaptım ve şu an açılış ekranında kalıyor kapanıyor sürekli tekrarlıyor?
Cevapla