+1 yılBütçeye göre en iyi telefonları siraliyim size piyasada bulunan telefonların %70 ni kullanmış biri olarak üst modeller tabi bidr android olanları yazayım
Xiaomi MI modelleri
11T & ve 11T pro
Mi 10 lite 5G
Mi 10 pro
Redmi modeller
Note 10 pro
Note 11 pro
Note 11S
Note 10S
POCO MODELLERİ
POCO de NFC ve pro modeli
POCO x4 pro ve GT modeli
Samsung modelleri
M51
A71
S20 FE
S21
Note 10 plus
Orta bütçeli cihazlar bunlar ama para varsa alınacak cihazlar da var tabi ben halı hazırda Mi 11Ultra ve S22 ultra kullanıyorum Xiaomi 12T pro 12S ultra modelini de öneririm ama ilk yazdığım cihazlar piyasada oyunların çoğunu orta ayarlarda oynatır günlük kullanım için ideal cihazlar kamera konusunda nerdeyse hepsi iyi ama hem biraz daha iyi olsun hem bütçe dostu olsun derseniz farklı modellerdr var 👇
INFİNİX ZERO 20
INFİNİX ZERO ultra
INFİNİX Note 12 pro ve note 11 pro
Tecno Camon 17 pro
Tecno Camon 18 premier
Tecno Camon 19 ve 19 pro
Bu cihazlar hem kamera konusunda hem performans konusunda çok iyiler aşırı iyiler hemde parasına göre aşırı şekilde iyiler beklentinin çok çok üstünde tek sorun başına bir şey geldiğinde parçalarının az olması ve pahalıya yapılması düzgün kullanacaklar için hem bütçe dostu hem beklentinin çok çok üstünde özellikle kamera hemde görsel olarak çok iyiler.09 Yorumla- +1 yıl
Yaşarsan Ben de önceden kötü telefonlar kullandım daha sonra işte Çalışmaya başlayınca paramı kazanmaya başlayınca kendi işlerimi yapmaya başladıktan sonra daha iyi telefonlar aldım sonuçta ne yapacağım parayı mezara götüremem sadece şunu bilmen gerekiyor telefonun için kullanacaksın ne amaçla alıyorsun amacına uygun alacaksın markaya takılıp kalmayacaksın iPhone'da marka satıyor ben iPhone'ları çok fazla seven biri değilim iPhone'dan daha fazla özelliği sunan ve daha uygun cihazlar varken neden iPhone'u alayım ki hala 20 watt şarjla şarj olan şarjı bir gün çıkartmayan bir telefonu neden alıp 45 bin lira vereyim ki onun yerine gidip 210 volt şarj edip 900 dakikada şarjını fulleyen bir cihazı alırım yarı fiyatını alırım daha mantıklı 🙂
- +1 yıl
9* dakikada %0 dan %100 yapıyor ve 1 gün gidiyor 🙂
- +1 yıl
Ben örnek yurt dışı cihaz satıyorum yakınlarında bulursan al kayıt yaptır yarı fiyatına geliyor zaten kafa rahat
- +1 yıl
Zor olan ne
En İyi Cevaplar
+1 yılBen 2 buçuk yıldır LG k50 kullanıyorum. Sanki 10 yıllk telefonmuş gibi performansı çok kötü çok yavaşladı ve kasma, donma gibi sinir bozucu sorunları var. Şimdi bile klavyedeki baştığım tuşları geç algılıyor. Bazen telefonun güç tuşuna bastığım zaman 20 saniye sonra açılıyor. Günlük işlerimi artık yapamıyorum. Acil telefonda işim olsa açılırken bile bekletiyor bu da çok sinirimi bozuyor. Param olsaydı çoktan değiştirmiştim telefonumu ama maalesef hala kullanıyorum. Eğer en az 3 yıl kullanmayı düşünüyorsan işlemcisi diğer adıyla yonga seti güçlü telefon alın. Çoğu marka işlemci konusunda kötü segment koyuyor. Diğer özellikleri iyi olsa bile bir süre sonra donma ve yavaşlama sorunları çıkartıyor. Məcbur birisindən borç para isteyip taksitle iyi telefon al çünkü daha çok zamlanacak.
00 Yorumla
+1 yılMerhaba
Ben kendim GM9 PRO kullanıyorum, 5 yıl falan oldu sanırım alalı teknosadan 1600 liraya almıştım Maşallah diyeyim taş gibi çalışıyor hala daha hiç bir problemi vs olmadı oyun oynamak istersen yeterli oluyor, normal gündelik işler için yeterli oluyor çok memnunum dün teknosa'ya girdim kendime yazıcı bakmak için o ara gözüm telefonlara takıldı bir baktım GM22 PRO diye bir telefon son çıkan modeli sanırım fiyatı da çok uygundu piyasaya göre o kadar şık ve güzel duruyordu ki az daha alacaktım şayet bir gün telefonum bozulur ya da kullanımı yetmez hale gelirse yine bu markadan devam edeceğim sanırım hiç bir problem yaşatmadı bana aldığım günden beri çünkü
02 Yorumla- +1 yıl
Aynen dün gördüğüm telefonda 5 bin civarındaydı hatta GM22 PLUS diye de bir modeli vardı o 3999 liraydı şahsen ben seviyorum tavsiye de ederim ama tabii ki bu kişisel zevk meselesi
+1 yılBen samsungdan kendimi bildim bileli vazgeçmem en e250 kullandım s3 mini kullandım s4 kullandım s5 kullandım s7 kullandım not 5 kullandım baya serisini kullandım ama seviyorum yani şu an s10 kullanıyorum muazzam ötesi bir şey batarya sadece çabuk bitiyor ramdan dolayı onun dışında telefon 10 yıldızı hak eder eğer butcem yeterse artık s22 plus almayı planlıyorum oda bir işe girersem eğer.
01 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
66Cevap
- İnternet & Teknoloji konusunda 41,6b cevap paylaştı.
u +1 yılRedmi note modellerini önerebilirim
01 Yorumla- +1 yıl
Hiç kullanmadım
+1 yılHTC kullanıyorum yıllar oldu tık yok müthiş bir telefon
ses kalitesi inanılmaz başka hiçbir telefonda yok bu kalite
kamerasi da güzel
yani iphone kadar güzel değildir belki ama yetiyor
donma kasma ısınma olmuyor
ben çok memnunum
ama eski desire 830 modelini kullanıyorum ben yenilemek istiyorum ama ne zamana bilmiyorum
o yüzden yenisini öneririm sana o çok daha iyidir
HTC desire 20 pro
12 Yorumla- +1 yıl
pişman olmazsın bence 5. yılı bitecek hala ilk gün ki gibi
Xiaomi Redmi note 8 pro kullanıyorum 3 yıldır.
Fazlasıyla memnunum
Yeni bir telefon alacak olsam oyun oynadığım için 13 bin civarına yine Xiaomi Poco X4 Gt var onu alırım. Zaten ucuza düzgün bir telefon kalmadı.
Daha düşük fiyatlar düşüniyorsanda 9 bin civarında Poco x3 pro düşünülebilir01 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 1,1b cevap paylaştı. Samsung A12 kullanıyorum. Onu alalı yaklaşık 16 ay oldu ve tek sıkıntısı hariç memnunum. Geçen yıl 4 bin liraya aldım bunu. Şimdi piyasada var mıdır bilmiyorum ama Oppo, Xiaomi, Samsung, varsa uygun fiyatlı başka marka da olabilir.
00 YorumlaFiyatlar yüksekte çalış kendi paranla al kuzumm... ne diye boş yapıyosun burda🤭😅 günaydın bu arada.. alınma maksat maktakisyonn 😉😍😇🤗🤗
04 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılSamsung Galaxy M52 5G 128/8 kullanıyorum, memnunum. tabi senin telefondan beklentin ve ilk bakacağın kriter nedir o da önemli.
08 Yorumla- +1 yıl
şarj konusunda iyi. ama kamera için belki A serisine bakabilirsin.
- +1 yıl
genelde M52 ile A52 kıyaslamasında A52'nin kamerasının bi tık daha iyi olduğu söyleniyordu karşılaştırma videolarında.
- +1 yıl
tek bir marka bazında düşünmeyin bunu. her marka bir süre sonra kasma yapabilir. bunun nedeni Android'in ram kullanım yönetimi ve firmanın kendi arayüzünün yapısından kaynaklıdır. 8gb ram ve iyi bir işlemci ile uzun süre donma sorunu yaşayacağınızı düşünmüyorum. ki zaten android her yeni sürümünde ram yönetimini daha da iyileştiriyor. ve artık samsung o eski kasan arayüzünü tamamen değiştirdi :)
- +1 yıl
genelde onun sebebi çok fazla uygulama yükleme silme kullanma durumlarından ötürü arkalarında bıraktıkları bazı dosyaların işlemciyi vs gereksiz yere yorması. temiz bir format sonrası sadece kullanacağınız temel uygulamalarla kasacağını düşünmüyorum. tabi bi ara apple ve samsung telefonlara verdikleri güncellemelerle eski modelleri bilerek yavaşlattıklarını itiraf etmişlerdi. ama bu itiraf sonrası sanırım bu politikalarından vazgeçtiler diye de biliyorum :)
İnternet & Teknoloji konusunda 5,9b cevap paylaştı. Note 8 kullanıyorum. Artık eskidiği için önermem tabi. Bütçeniz ne kadar? Fiyatlar maalesef çok arttı.
01 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 806 cevap paylaştı.
+1 yılYeni aldım.
Samsung A52S 5G
İPhone ye markası için para vereceğime paşalar gibi Samsung u alır kullanırım.02 Yorumla- +1 yıl
Dikkatli kullanırsan kasma yapmıyor.
Senin kullanımına bağlı.
samsung a5 2017 5 senedir aynı telefondayım neden dersen çokomelli ekonomi yüzünden tatlım orta seviyeli bir telefon en az 15 bin oda en az
03 Yorumlaİphone xr kullanıyorum evde boşta samsung s20 ultra var bir hevesle aldım ama ios harici beş para etmez öğrenmiş oldum
03 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 4,2b cevap paylaştı.
+1 yıl11 Pro Max kullanıyorum Apple’ın en son çıkmış olan modelini al
11 Yorumla 
kutusunu çektim
00 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yıliPhone kullanıyorum dolayısıyla iPhone tavsiye ederim.
01 Yorumla 13 pro max kullaniyorum.
Android cihazlar belli bir sure sonra yavasliyorlar.01 Yorumla
+1 yılPoco X3Pro kullanıyorum 1 senedir belki biraz fazla olmuştur çok memnunum
016 Yorumla- +1 yıl
Bataryası uzun gidiyor hızlı şarj oluyor, son android var içinde 128gb ve 256gb olanı var, stereo ses veriyor ve yüksek sesi, 4 kameralı çok güzel fotoğraf ve video çekiyor, yüz tanıma ve parmak izi okuyucu var daha çok şey var
- +1 yıl
Lazım olan özellikler var kulaklık girişi de var kablolu kulaklık kullanmak için
- +1 yıl
Neden asık surat attın ki?
- +1 yıl
Maalesef öyle benim elimde değil
- +1 yıl
Taksitle alıyoruz her şeyi
- +1 yıl
Ben zaten kredi kartı da kullanmıyorum
- +1 yıl
Baya kredi kartı kullanmıyorum kapattım
- +1 yıl
Maaş kartım var onu kullanıyorum sadece
+1 yılNe kadarlık bir bütçen var, bir de en kullandığın tlf markası &Modeli neydi?
04 Yorumla- +1 yıl
İPhone 11 düşünebilirsin bütçe durumuna göre, çok iyi bir model 14 ler malum çok pahalı
- +1 yıl
Kesinlikle, artık yurt dışından getirilmesi mantıklı değil. Her yerden elimiz kolumuz bağlı..
+1 yılSamsung Galaxy21 kullanıyorum 13.000 lira dolaylarında şu anda. Tavsiye ederim.
03 Yorumla- +1 yıl
Samsung A53 çıktı sanırım ona bakabilirsin
+1 yıls21+ kullanıyorum
evet fiyatlar gerçekten pahalı01 Yorumla- +1 yıl
:((
Paran yoksa android al başka çaren yok. Ben ios'cuyum orası ayrı tabii.
01 Yorumla
+1 yılXiaomi marka almanı tavsiye ederim, uzun yıllar kullanırsın
02 Yorumla- +1 yıl
Yıllardır kullanıyorum, perfonmansından bir şey kaybetmedi. 4 sene önce aldığım telefon hâlâ çok hızlı, canavar gibi... Ama 4 sene önce de dünyanın en iyisiydi
+1 yılKullandıgın telefon modelini ve degiştirmesinden sebebini belirtir sen yarfımcı olabilirim... 🥂
06 Yorumla- +1 yıl
Fiyatlar sorun haklısın 7 den düşük bir telefona gecmektense çok daha iyi olan s9 + 'a geçmenin öneririm hem fiyatı uygun hem rakibi iPhone 13 tabiki platform olarak farklı Android gene iOS kullanmak istersen üst seviyelerde fiyatlar çok uçuk olacaktır... 🥂
- +1 yıl
Araştırabilirsin sıfır ikinci el fiyatlarına bakabilirsin... 🥂
- +1 yıl
Bak sasıracaksın alıp kullanırsan da bana teşekkür edeceksin... 😉
iPhone 15 in çıkmasını bekliyorum onu alcam 15 yaşından beri iPhone kullanıcısıyım
04 Yorumla
+1 yılHuawei nova 9 se bunu almak istiyorum hayaller iphone ama😄
01 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 434 cevap paylaştı. Redmi note 10 pro kullanıyorum. şu an önerecek olsam son çıkan redmi note 12 pro yu öneririm.
00 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 754 cevap paylaştı.
+1 yılSamsung kullanıyorum öneririm. hem ekonomik hem kullanımı kolay dır
00 Yorumla
+1 yılTcl 10 plus 2 senedir çok çok memnunum ekranı özellikle mükemmel bana göre bir telefondaki en önemli şeydir ekran panel kalitesi şu an bir telefon alsam realme gt master edition alırım
03 Yorumla- +1 yıl
Senin beklentine göre değişir aslında istersen bebek şöyle yapalım bana bir telefonda en çok önem verdiğin şeylerden bahset bende sana biraz araştırıp bir telefon bakiyim istermisin
+1 yılAsus rog phone 3 plus kullanıyorum
Oneplus 10 pro veya Asus ROG Phone 6D Ultimate öneririm
00 Yorumla
+1 yılNasil bir şey istiyorsun bence tuşlu al kafan rahat eder ne pahali ne de şarj derdi var ne de seni esir olarak kendisine bağlar.
00 Yorumla
+1 yılOppo A9 2020 kullanıyorum çok iyi telefon öneririm. Kamera standart çok iyi değil kötüde değil
06 Yorumla- +1 yıl
Geçen bir telefona denk geldim bir kardeşim de efsane çekim kalitesi var video da zerre sarsıntı yok sanki kaykay la gidiyormuşsun gibi
- +1 yıl
Xiaomi ydi markası telefona not aldım bakarım notların arasına, onunla bi video çektim hatta sana nasıl gösterebilirim onu gör zaten kesin almak istersin. Benim tel bozulursa ondan alacağım ben
- +1 yıl
iPhone baya pahalı, kalite olarak ben bunu beğendim mesaj at link olarak atayım videoyu sana ona göre karar verirsin
+1 yılXiomi not 8 kullanıyorum cihazdan çok memnunum ama 3 sene kullandım yeni yrni soğumaya başladım
03 Yorumla- +1 yıl
Senin şu an kullandığın telefon ne
iphone 12 kullanıyorum ben fakat xiaomi güzel bence
00 Yorumla
+1 yıliPhone 8 plus kullanıyorum. Bana yetiyor
01 Yorumlaiphone 12 pro 🐻
016 Yorumla- +1 yıl
rica ederim :) https://www.hizliresim.com/3r6mvkz
GM kullanıyorum şu an.
02 YorumlaiPhone 11 64 GB çok seviyorum
03 Yorumla
+1 yılSamsung a71 var ama a73 almayı düşünüyorum
03 Yorumla- +1 yıl
Telefonum 3 seneye yakındır kullanıyorum ama a yeni bir cihaz olarak memnun hem şarj hem özellikle hem kamera olarak çok iyi. 128 GB çift sim çift whatsaptan çift. Messenger Facebook gibi. 4500 mah pili ve ön 32 arka 64 mg piksel kamera beni tatmin ediyor
- +1 yıl
Ben s22 ultre 27 bin. A73 15 bin civarında ikisi arasında kararsızım ama elimdeki cihazdanda memnum yani 3 sene önce 4500 aldım
Samsung a5 çok kullanışlı.
03 YorumlaMümkünse hiç telefon kullanmayalım
01 Yorumla
+1 yıliPhone 11 pro kullanıyorum, alacaksan iPhone al
01 Yorumla
+1 yılRedmi Note 9S kullanıyorum, aşırı memnunum
02 Yorumla- +1 yıl
2 gün gider
- İnternet & Teknoloji konusunda 300 cevap paylaştı.
+1 yılnote 9 pro işini görür
00 Yorumla İmkanın varsa yurt dışı telefon almanı öneririm
00 YorumlaBütçen ne kadar poncik
00 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılSamsung Galaxy A12 hanımefendi
00 Yorumla
+1 yılCep teşefonu cebimi dolduruyor
00 Yorumla
+1 yılElimde ki note 11
00 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılBende samsung var redmi note 10s öneririm
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılGM 22 Pro kullanıyorum memnunum
03 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılEvet iyi:)
Cevap sahibi+1 yılSorudan bağımsız olarak, profil fotoğrafında iki bikini üst üste mi giydin ben yanlış mı görüyorum?
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılAyfon alma da gerisi sana kalmis.
08 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılOppo a16 iyi mesela
Cevap sahibi+1 yılİnanilmaz geri kaldi androide gore. Eskiden iyi yanlari vardi ama o hic gelismedi andriod ise cok gelistirdi. Esimde cok eski alt sinif bi telefon vardi. Simdi iphone aldik bin pisman oldu. Hala eski telefonundan girio bicok seye😀
Cevap sahibi+1 yılCok para vermesek cope bile atardik😀 para verince mecbur kullaniyor. Muhtemelen cogu kisi bizim durumdadir.. cok sacma bi telefon
Cevap sahibi+1 yılTelefon satma huyum yok hic eskidi mi bi kenara atarim. Çok kişisel bisey ya biri kurcalayacakmis gibi geliyor. Hos oyle ozel bisey de yok ama yine de sevmiyorum. Mesela suclu birinin eline gecer adam binsuç isler o imei takibinden sahibi kim gorunuyorsa ona gelir polis.. sattim ettim kanitla falan bissuru dert.
+1 yıl11 kullanıyorum gayet memnunum düşünebilirsin
00 YorumlaSamsung popo xiaomi
02 Yorumla
+1 yılIphone 7 de kaldım
019 Yorumla- +1 yıl
Eskiden alabiliyorduk şimdi maalesef
- +1 yıl
Bende 3000 almıştım
- +1 yıl
Pilini değiştiricem şimdilik idare eder
- +1 yıl
Evet 2017 de aldım
- +1 yıl
Ben daha hiç değiştirmedim ama artık zamanı geldi
- +1 yıl
Aynen
- +1 yıl
Dejı diye bir marka varmış onu tavsiye ettiler
- +1 yıl
Alayım o zaman
- +1 yıl
Profil resmindeki deniz kerpeye benziyor
- +1 yıl
Tamam
- +1 yıl
Benzettim
İphone 13
03 Yorumla
+1 yıliPhone 11
04 Yorumla- +1 yıl
Ne yapalım şimdi 🤔
- +1 yıl
Ne yapayım geri iade mi edeyim 😧
oppo a 74
02 YorumlaXiaomi
02 YorumlaXiaomi mi note 10 litre kullanıyorum memnunum
02 YorumlaHuawei mate 10 lite açıkcası ben memnunum
05 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılred mi note 9
04 Yorumla- +1 yıl
Güzel telefon öneririm
- +1 yıl
Önemsiz
Iphone
02 Yorumla- Devamını Gör (20)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 