• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
İnternet & Teknoloji

Kullandığınız cep telefonu nedir? Telefon önerecek olsanız neyi önerirsiniz?

dilalayyy
dilalayyy Takip Et
Xper 5 Yaş: 31
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
28
Yapay Zekaya Sor

Telefonumu değiştirmek istiyorum fakat fiyatlar çok yüksek :(

Güncellemeler
+1 yıl
Çok pahalımıdır
Kullandığınız cep telefonu nedir? Telefon önerecek olsanız neyi önerirsiniz?
Cevapla
Telefon Soruları Nedir Soruları Fiyat Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
10 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • SevgisizÇırak
    SevgisizÇırak Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl

    Bütçeye göre en iyi telefonları siraliyim size piyasada bulunan telefonların %70 ni kullanmış biri olarak üst modeller tabi bidr android olanları yazayım
    Xiaomi MI modelleri
    11T & ve 11T pro
    Mi 10 lite 5G
    Mi 10 pro
    Redmi modeller
    Note 10 pro
    Note 11 pro
    Note 11S
    Note 10S
    POCO MODELLERİ
    POCO de NFC ve pro modeli
    POCO x4 pro ve GT modeli

    Samsung modelleri
    M51
    A71
    S20 FE
    S21
    Note 10 plus
    Orta bütçeli cihazlar bunlar ama para varsa alınacak cihazlar da var tabi ben halı hazırda Mi 11Ultra ve S22 ultra kullanıyorum Xiaomi 12T pro 12S ultra modelini de öneririm ama ilk yazdığım cihazlar piyasada oyunların çoğunu orta ayarlarda oynatır günlük kullanım için ideal cihazlar kamera konusunda nerdeyse hepsi iyi ama hem biraz daha iyi olsun hem bütçe dostu olsun derseniz farklı modellerdr var 👇
    INFİNİX ZERO 20
    INFİNİX ZERO ultra
    INFİNİX Note 12 pro ve note 11 pro
    Tecno Camon 17 pro
    Tecno Camon 18 premier
    Tecno Camon 19 ve 19 pro
    Bu cihazlar hem kamera konusunda hem performans konusunda çok iyiler aşırı iyiler hemde parasına göre aşırı şekilde iyiler beklentinin çok çok üstünde tek sorun başına bir şey geldiğinde parçalarının az olması ve pahalıya yapılması düzgün kullanacaklar için hem bütçe dostu hem beklentinin çok çok üstünde özellikle kamera hemde görsel olarak çok iyiler.

    0
    9 Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Hepsi olsak keşke

      Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Hepsi olsa

      Yorumla
    • SevgisizÇırak
      SevgisizÇırak
      +1 yıl

      Yaşarsan Ben de önceden kötü telefonlar kullandım daha sonra işte Çalışmaya başlayınca paramı kazanmaya başlayınca kendi işlerimi yapmaya başladıktan sonra daha iyi telefonlar aldım sonuçta ne yapacağım parayı mezara götüremem sadece şunu bilmen gerekiyor telefonun için kullanacaksın ne amaçla alıyorsun amacına uygun alacaksın markaya takılıp kalmayacaksın iPhone'da marka satıyor ben iPhone'ları çok fazla seven biri değilim iPhone'dan daha fazla özelliği sunan ve daha uygun cihazlar varken neden iPhone'u alayım ki hala 20 watt şarjla şarj olan şarjı bir gün çıkartmayan bir telefonu neden alıp 45 bin lira vereyim ki onun yerine gidip 210 volt şarj edip 900 dakikada şarjını fulleyen bir cihazı alırım yarı fiyatını alırım daha mantıklı 🙂

      Yorumla
    • SevgisizÇırak
      SevgisizÇırak
      +1 yıl

      9* dakikada %0 dan %100 yapıyor ve 1 gün gidiyor 🙂

      Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Oooo çok iyi

      Yorumla
    • SevgisizÇırak
      SevgisizÇırak
      +1 yıl

      Ben örnek yurt dışı cihaz satıyorum yakınlarında bulursan al kayıt yaptır yarı fiyatına geliyor zaten kafa rahat

      Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Çok zor

      Yorumla
    • SevgisizÇırak
      SevgisizÇırak
      +1 yıl

      Zor olan ne

      Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Almak

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • BerkaySamet
    BerkaySamet Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 89%
    +1 yıl

    Ben 2 buçuk yıldır LG k50 kullanıyorum. Sanki 10 yıllk telefonmuş gibi performansı çok kötü çok yavaşladı ve kasma, donma gibi sinir bozucu sorunları var. Şimdi bile klavyedeki baştığım tuşları geç algılıyor. Bazen telefonun güç tuşuna bastığım zaman 20 saniye sonra açılıyor. Günlük işlerimi artık yapamıyorum. Acil telefonda işim olsa açılırken bile bekletiyor bu da çok sinirimi bozuyor. Param olsaydı çoktan değiştirmiştim telefonumu ama maalesef hala kullanıyorum. Eğer en az 3 yıl kullanmayı düşünüyorsan işlemcisi diğer adıyla yonga seti güçlü telefon alın. Çoğu marka işlemci konusunda kötü segment koyuyor. Diğer özellikleri iyi olsa bile bir süre sonra donma ve yavaşlama sorunları çıkartıyor. Məcbur birisindən borç para isteyip taksitle iyi telefon al çünkü daha çok zamlanacak.

    0
    0 Yorumla
  • SaygılarBizden
    SaygılarBizden Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Merhaba

    Ben kendim GM9 PRO kullanıyorum, 5 yıl falan oldu sanırım alalı teknosadan 1600 liraya almıştım Maşallah diyeyim taş gibi çalışıyor hala daha hiç bir problemi vs olmadı oyun oynamak istersen yeterli oluyor, normal gündelik işler için yeterli oluyor çok memnunum dün teknosa'ya girdim kendime yazıcı bakmak için o ara gözüm telefonlara takıldı bir baktım GM22 PRO diye bir telefon son çıkan modeli sanırım fiyatı da çok uygundu piyasaya göre o kadar şık ve güzel duruyordu ki az daha alacaktım şayet bir gün telefonum bozulur ya da kullanımı yetmez hale gelirse yine bu markadan devam edeceğim sanırım hiç bir problem yaşatmadı bana aldığım günden beri çünkü

    0
    2 Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Ne kadar uygunmuş o zaman fiyatı

      Yorumla
    • SaygılarBizden
      SaygılarBizden
      +1 yıl

      Aynen dün gördüğüm telefonda 5 bin civarındaydı hatta GM22 PLUS diye de bir modeli vardı o 3999 liraydı şahsen ben seviyorum tavsiye de ederim ama tabii ki bu kişisel zevk meselesi

      Yorumla
  • HesapsızHayat
    HesapsızHayat Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 90%
    +1 yıl

    Ben samsungdan kendimi bildim bileli vazgeçmem en e250 kullandım s3 mini kullandım s4 kullandım s5 kullandım s7 kullandım not 5 kullandım baya serisini kullandım ama seviyorum yani şu an s10 kullanıyorum muazzam ötesi bir şey batarya sadece çabuk bitiyor ramdan dolayı onun dışında telefon 10 yıldızı hak eder eğer butcem yeterse artık s22 plus almayı planlıyorum oda bir işe girersem eğer.

    0
    1 Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Ne kadar çok

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

14

Cevap

66

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 41,6b cevap paylaştı.

    Redmi note modellerini önerebilirim

    0
    1 Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Hiç kullanmadım

  • çikolataçikilop
    çikolataçikilop Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    HTC kullanıyorum yıllar oldu tık yok müthiş bir telefon

    ses kalitesi inanılmaz başka hiçbir telefonda yok bu kalite

    kamerasi da güzel

    yani iphone kadar güzel değildir belki ama yetiyor

    donma kasma ısınma olmuyor

    ben çok memnunum

    ama eski desire 830 modelini kullanıyorum ben yenilemek istiyorum ama ne zamana bilmiyorum

    o yüzden yenisini öneririm sana o çok daha iyidir

    HTC desire 20 pro

    1
    2 Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Teşekkür ederim bakıcam

      Yorumla
    • çikolataçikilop
      çikolataçikilop
      +1 yıl

      pişman olmazsın bence 5. yılı bitecek hala ilk gün ki gibi

      Yorumla
  • McCaLLs
    McCaLLs Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 49%
    +1 yıl

    Xiaomi Redmi note 8 pro kullanıyorum 3 yıldır.
    Fazlasıyla memnunum
    Yeni bir telefon alacak olsam oyun oynadığım için 13 bin civarına yine Xiaomi Poco X4 Gt var onu alırım. Zaten ucuza düzgün bir telefon kalmadı.
    Daha düşük fiyatlar düşüniyorsanda 9 bin civarında Poco x3 pro düşünülebilir

    0
    1 Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Hiç bilmiyorum

      Yorumla
  • onur26vw
    onur26vw Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 93%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Samsung A12 kullanıyorum. Onu alalı yaklaşık 16 ay oldu ve tek sıkıntısı hariç memnunum. Geçen yıl 4 bin liraya aldım bunu. Şimdi piyasada var mıdır bilmiyorum ama Oppo, Xiaomi, Samsung, varsa uygun fiyatlı başka marka da olabilir.

    0
    0 Yorumla
  • Sinirrr
    Sinirrr Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 96%
    +1 yıl

    Fiyatlar yüksekte çalış kendi paranla al kuzumm... ne diye boş yapıyosun burda🤭😅 günaydın bu arada.. alınma maksat maktakisyonn 😉😍😇🤗🤗

    0
    4 Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      O kadar param olsa kesin alırım 😇😇 maksat muhabbet ya zaten 🌸gunaydın çiçek gibi bir gunun olsun 🙏🏻

      Yorumla
    • Sinirrr
      Sinirrr
      +1 yıl

      Oyy yiriimm ben o dadluu dilinii prensess🌺 seninde.. her daim gülmeyi unutma emii😇🥰🤗

      Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Teşekkür ederim bitanesin 🥰😘💕🙏🏻

      Yorumla
    • Sinirrr
      Sinirrr
      +1 yıl

      Yica edeyimm..🌹🧿🍀

      Yorumla
  • masumcocuk34
    masumcocuk34 Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 30%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Samsung Galaxy M52 5G 128/8 kullanıyorum, memnunum. tabi senin telefondan beklentin ve ilk bakacağın kriter nedir o da önemli.

    0
    8 Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Kamera ve sarj

      Yorumla
    • masumcocuk34
      masumcocuk34
      +1 yıl

      şarj konusunda iyi. ama kamera için belki A serisine bakabilirsin.

      Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Çoook önceden a7 kullanmıştım ilk a serilerinin çıktığı zamanlardı

      Yorumla
    • masumcocuk34
      masumcocuk34
      +1 yıl

      genelde M52 ile A52 kıyaslamasında A52'nin kamerasının bi tık daha iyi olduğu söyleniyordu karşılaştırma videolarında.

      Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Samsung belli bir sure sonra kasma yapıyo neden

      Yorumla
    • masumcocuk34
      masumcocuk34
      +1 yıl

      tek bir marka bazında düşünmeyin bunu. her marka bir süre sonra kasma yapabilir. bunun nedeni Android'in ram kullanım yönetimi ve firmanın kendi arayüzünün yapısından kaynaklıdır. 8gb ram ve iyi bir işlemci ile uzun süre donma sorunu yaşayacağınızı düşünmüyorum. ki zaten android her yeni sürümünde ram yönetimini daha da iyileştiriyor. ve artık samsung o eski kasan arayüzünü tamamen değiştirdi :)

      Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Kasma ve donmayı nasıl düzeltiriz

      Yorumla
    • masumcocuk34
      masumcocuk34
      +1 yıl

      genelde onun sebebi çok fazla uygulama yükleme silme kullanma durumlarından ötürü arkalarında bıraktıkları bazı dosyaların işlemciyi vs gereksiz yere yorması. temiz bir format sonrası sadece kullanacağınız temel uygulamalarla kasacağını düşünmüyorum. tabi bi ara apple ve samsung telefonlara verdikleri güncellemelerle eski modelleri bilerek yavaşlattıklarını itiraf etmişlerdi. ama bu itiraf sonrası sanırım bu politikalarından vazgeçtiler diye de biliyorum :)

      Yorumla
  • Rose2113
    Rose2113 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 5,9b cevap paylaştı.

    Note 8 kullanıyorum. Artık eskidiği için önermem tabi. Bütçeniz ne kadar? Fiyatlar maalesef çok arttı.

    0
    1 Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Acayip fazla

      Yorumla
  • Sakaryalim
    Sakaryalim Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 38%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 806 cevap paylaştı.

    Yeni aldım.
    Samsung A52S 5G
    İPhone ye markası için para vereceğime paşalar gibi Samsung u alır kullanırım.

    0
    2 Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Kasıyo belli bi sure sonradan samsung

      Yorumla
    • Sakaryalim
      Sakaryalim
      +1 yıl

      Dikkatli kullanırsan kasma yapmıyor.
      Senin kullanımına bağlı.

      Yorumla
  • Korazonツ
    Korazonツ Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    samsung a5 2017 5 senedir aynı telefondayım neden dersen çokomelli ekonomi yüzünden tatlım orta seviyeli bir telefon en az 15 bin oda en az

    0
    3 Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Çok pahalı gerçekten

      Yorumla
    • Korazonツ
      Korazonツ
      +1 yıl

      acaba niye öyle diye soran var mı dır sence ülkede jsjsj

      Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Mfkfkglf

      Yorumla
  • mert1512
    mert1512 Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    İphone xr kullanıyorum evde boşta samsung s20 ultra var bir hevesle aldım ama ios harici beş para etmez öğrenmiş oldum

    0
    3 Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Dimi

      Yorumla
    • mert1512
      mert1512
      +1 yıl

      Kesinlikle öyle para etmez maalesef

      Yorumla
    • mert1512
      mert1512
      +1 yıl

      Eski olsun ios olsun

      Yorumla
  • Redamancy-4
    Redamancy-4 Takip Et
    Mentor Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 4,2b cevap paylaştı.

    11 Pro Max kullanıyorum Apple’ın en son çıkmış olan modelini al

    1
    1 Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Offf bende çok istiyorum

      Yorumla
  • Joker2022
    Joker2022 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37 , eic 64%
    +1 yıl
    Kullandığınız cep telefonu nedir? Telefon önerecek olsanız neyi önerirsiniz?

    kutusunu çektim

    0
    0 Yorumla
  • GOKHANoturumactı
    GOKHANoturumactı Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 5b cevap paylaştı.

    iPhone kullanıyorum dolayısıyla iPhone tavsiye ederim.

    0
    1 Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      En sevdiğim

      Yorumla
  • -MST-
    -MST- Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 98%
    +1 yıl

    13 pro max kullaniyorum.
    Android cihazlar belli bir sure sonra yavasliyorlar.

    0
    1 Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Evet ya

      Yorumla
  • kırmızılego
    kırmızılego Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 99%
    +1 yıl

    Poco X3Pro kullanıyorum 1 senedir belki biraz fazla olmuştur çok memnunum

    0
    16 Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Onu hiç bilmiyorum

      Yorumla
    • kırmızılego
      kırmızılego
      +1 yıl

      Bataryası uzun gidiyor hızlı şarj oluyor, son android var içinde 128gb ve 256gb olanı var, stereo ses veriyor ve yüksek sesi, 4 kameralı çok güzel fotoğraf ve video çekiyor, yüz tanıma ve parmak izi okuyucu var daha çok şey var

      Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Hersey varmış

      Yorumla
    • kırmızılego
      kırmızılego
      +1 yıl

      Lazım olan özellikler var kulaklık girişi de var kablolu kulaklık kullanmak için

      Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      😔

      Yorumla
    • kırmızılego
      kırmızılego
      +1 yıl

      Neden asık surat attın ki?

      Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Çok pahalı hersey

      Yorumla
    • kırmızılego
      kırmızılego
      +1 yıl

      Maalesef öyle benim elimde değil

      Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Maalesef

      Yorumla
    • kırmızılego
      kırmızılego
      +1 yıl

      Taksitle alıyoruz her şeyi

      Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Tek çekim yalan oldu

      Yorumla
    • kırmızılego
      kırmızılego
      +1 yıl

      Ben zaten kredi kartı da kullanmıyorum

      Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Nasıl ya

      Yorumla
    • kırmızılego
      kırmızılego
      +1 yıl

      Baya kredi kartı kullanmıyorum kapattım

      Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Hesap kartında mı yok para yatırdığın

      Yorumla
    • kırmızılego
      kırmızılego
      +1 yıl

      Maaş kartım var onu kullanıyorum sadece

      Yorumla
  • infiniterelationship
    infiniterelationship Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 69%
    +1 yıl

    Ne kadarlık bir bütçen var, bir de en kullandığın tlf markası &Modeli neydi?

    0
    4 Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      I phone 7

      Yorumla
    • infiniterelationship
      infiniterelationship
      +1 yıl

      İPhone 11 düşünebilirsin bütçe durumuna göre, çok iyi bir model 14 ler malum çok pahalı

      Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Telefonlar çok arttı ya

      Yorumla
    • infiniterelationship
      infiniterelationship
      +1 yıl

      Kesinlikle, artık yurt dışından getirilmesi mantıklı değil. Her yerden elimiz kolumuz bağlı..

      Yorumla
  • Kedistoteles
    Kedistoteles Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38 , eic 96%
    +1 yıl

    Samsung Galaxy21 kullanıyorum 13.000 lira dolaylarında şu anda. Tavsiye ederim.

    0
    3 Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Çok pahalı ya

      Yorumla
    • Kedistoteles
      Kedistoteles
      +1 yıl

      Samsung A53 çıktı sanırım ona bakabilirsin

      Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Bakarım

      Yorumla
  • Affedilmeyen
    Affedilmeyen Takip Et
    Mentor Yaş: 42 , eic 52%
    +1 yıl

    s21+ kullanıyorum
    evet fiyatlar gerçekten pahalı

    0
    1 Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      :((

  • etipopkek
    etipopkek Takip Et
    Bilge Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Paran yoksa android al başka çaren yok. Ben ios'cuyum orası ayrı tabii.

    0
    1 Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Çok pahalı ya

      Yorumla
  • blackman3419
    blackman3419 Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 99%
    +1 yıl

    Xiaomi marka almanı tavsiye ederim, uzun yıllar kullanırsın

    0
    2 Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Hiç kullanmadım

      Yorumla
    • blackman3419
      blackman3419
      +1 yıl

      Yıllardır kullanıyorum, perfonmansından bir şey kaybetmedi. 4 sene önce aldığım telefon hâlâ çok hızlı, canavar gibi... Ama 4 sene önce de dünyanın en iyisiydi

      Yorumla
  • AntibakTeriyel
    AntibakTeriyel Takip Et
    Yoda Yaş: 39 , eic 100%
    +1 yıl

    Kullandıgın telefon modelini ve degiştirmesinden sebebini belirtir sen yarfımcı olabilirim... 🥂

    0
    6 Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      I phone 7 eskidi baya artık

      Yorumla
    • AntibakTeriyel
      AntibakTeriyel
      +1 yıl

      Fiyatlar sorun haklısın 7 den düşük bir telefona gecmektense çok daha iyi olan s9 + 'a geçmenin öneririm hem fiyatı uygun hem rakibi iPhone 13 tabiki platform olarak farklı Android gene iOS kullanmak istersen üst seviyelerde fiyatlar çok uçuk olacaktır... 🥂

      Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Ne kadar fiyatı

      Yorumla
    • AntibakTeriyel
      AntibakTeriyel
      +1 yıl

      Araştırabilirsin sıfır ikinci el fiyatlarına bakabilirsin... 🥂

      Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Kalbime iner simdi en iyisi bakmim

      Yorumla
    • AntibakTeriyel
      AntibakTeriyel
      +1 yıl

      Bak sasıracaksın alıp kullanırsan da bana teşekkür edeceksin... 😉

      Yorumla
  • challt
    challt Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    iPhone 15 in çıkmasını bekliyorum onu alcam 15 yaşından beri iPhone kullanıcısıyım

    0
    4 Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Hangi serisi elindeki

      Yorumla
    • challt
      challt
      +1 yıl

      13 pro, 14 alıcaktım oda aynı farkı yok 13 le ama 15 te büyük bir değişim bekliyorum

      Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Ne gibi

      Yorumla
    • challt
      challt
      +1 yıl

      Pro max yerine ultra diye bir takıda gelmesini tahmin ediyorum ve 4 kamerayla ama fiyatı çok yüksek olucak onun için, diğer iPhonelerin en üstünde olucak

      Yorumla
  • Balhaatunn
    Balhaatunn Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    Huawei nova 9 se bunu almak istiyorum hayaller iphone ama😄

    0
    1 Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Keşke keşke

      Yorumla
  • ρнσєηιχ_
    ρнσєηιχ_ Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 31%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 434 cevap paylaştı.

    Redmi note 10 pro kullanıyorum. şu an önerecek olsam son çıkan redmi note 12 pro yu öneririm.

    0
    0 Yorumla
  • Necro12345
    Necro12345 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 754 cevap paylaştı.

    Samsung kullanıyorum öneririm. hem ekonomik hem kullanımı kolay dır

    0
    0 Yorumla
  • Buraksaykal
    Buraksaykal Takip Et
    Xper 2 Yaş: 23
    +1 yıl

    Tcl 10 plus 2 senedir çok çok memnunum ekranı özellikle mükemmel bana göre bir telefondaki en önemli şeydir ekran panel kalitesi şu an bir telefon alsam realme gt master edition alırım

    0
    3 Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Onu bilmiyorum

      Yorumla
    • Buraksaykal
      Buraksaykal
      +1 yıl

      Senin beklentine göre değişir aslında istersen bebek şöyle yapalım bana bir telefonda en çok önem verdiğin şeylerden bahset bende sana biraz araştırıp bir telefon bakiyim istermisin

      Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Kamera iyi olcak telefon ısınmıyak sarj yetecek

      Yorumla
  • WhatTheBok
    WhatTheBok Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Asus rog phone 3 plus kullanıyorum

    Oneplus 10 pro veya Asus ROG Phone 6D Ultimate öneririm

    0
    0 Yorumla
  • emre_aslan
    emre_aslan Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36
    +1 yıl

    Nasil bir şey istiyorsun bence tuşlu al kafan rahat eder ne pahali ne de şarj derdi var ne de seni esir olarak kendisine bağlar.

    0
    0 Yorumla
  • alperenn99
    alperenn99 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Oppo A9 2020 kullanıyorum çok iyi telefon öneririm. Kamera standart çok iyi değil kötüde değil

    0
    6 Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Kamera önemli ya

      Yorumla
    • alperenn99
      alperenn99
      +1 yıl

      Geçen bir telefona denk geldim bir kardeşim de efsane çekim kalitesi var video da zerre sarsıntı yok sanki kaykay la gidiyormuşsun gibi

      Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Ayy neydi

      Yorumla
    • alperenn99
      alperenn99
      +1 yıl

      Xiaomi ydi markası telefona not aldım bakarım notların arasına, onunla bi video çektim hatta sana nasıl gösterebilirim onu gör zaten kesin almak istersin. Benim tel bozulursa ondan alacağım ben

      Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Çok iyi telefonlar var ya

      Yorumla
    • alperenn99
      alperenn99
      +1 yıl

      iPhone baya pahalı, kalite olarak ben bunu beğendim mesaj at link olarak atayım videoyu sana ona göre karar verirsin

      Yorumla
  • yasinks1922
    yasinks1922 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 23
    +1 yıl

    Xiomi not 8 kullanıyorum cihazdan çok memnunum ama 3 sene kullandım yeni yrni soğumaya başladım

    0
    3 Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Sıkıldım biraz telefondan

      Yorumla
    • yasinks1922
      yasinks1922
      +1 yıl

      Senin şu an kullandığın telefon ne

      Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      I phone 7

      Yorumla
  • iAtlas
    iAtlas Takip Et
    Xper 3 Yaş: 22
    +1 yıl

    iphone 12 kullanıyorum ben fakat xiaomi güzel bence

    0
    0 Yorumla
  • BerfinCennet1
    BerfinCennet1 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 90%
    +1 yıl

    iPhone 8 plus kullanıyorum. Bana yetiyor

    0
    1 Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Oda güzel

      Yorumla
  • Kiangs23
    Kiangs23 Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    iphone 12 pro 🐻

    0
    16 Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      🥲

      Yorumla
    • Kiangs23
      Kiangs23
      +1 yıl

      ilk çıktığı zamanlarda aldım. 15.500 tl aldım. şu an 1.5 yıldır bende satmak istesem 25.000 tl. hakikaten üzücü :/

      Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Bu hale getirenler utansın

      Yorumla
    • Kiangs23
      Kiangs23
      +1 yıl

      suç onlarda olduğu kadar halkta da. güçlü olan halktır ama taraftar gibi bir parti tutulursa burnumuz b. ktan çıkmaz. söylenecek o kadar çok şey var ki. neyse.

      Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Desteklesinler devam

      Yorumla
    • Kiangs23
      Kiangs23
      +1 yıl

      ben en iyisi kahve yapıp içeyim :)

      Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Hangisini

      Yorumla
    • Kiangs23
      Kiangs23
      +1 yıl

      filtre kahve ☕️

      Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Makine var mı

      Yorumla
    • Kiangs23
      Kiangs23
      +1 yıl

      olmaz mı kahvekolik bir ayıcık var karşında :)🐻

      Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Bende istiyorum

      Yorumla
    • Kiangs23
      Kiangs23
      +1 yıl

      Sana mesaj atamıyorum yoksa yollardım 🐻🙂☕️

      Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Teşekkürler ayıcık

      Yorumla
    • Kiangs23
      Kiangs23
      +1 yıl

      rica ederim :) https://www.hizliresim.com/3r6mvkz

      Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Kupana bayıldım

      Yorumla
    • Kiangs23
      Kiangs23
      +1 yıl

      tşkler :)

      Yorumla
  • Burakx12
    Burakx12 Takip Et
    Bilge Yaş: 24 , eic 95%
    +1 yıl

    GM kullanıyorum şu an.

    0
    2 Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Nasıl

      Yorumla
    • Burakx12
      Burakx12
      +1 yıl

      GM 8 benim kullandığım. İşimi şu anda görüyor.

      Yorumla
  • Dopaminx
    Dopaminx Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 97%
    +1 yıl

    iPhone 11 64 GB çok seviyorum

    0
    3 Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Keşke bnimde olsa

      Yorumla
    • Dopaminx
      Dopaminx
      +1 yıl

      Umarım bir gün olur 👍

      Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Aminn

      Yorumla
  • Yorgunn-1-Adamm
    Yorgunn-1-Adamm Takip Et
    Bilge Yaş: 34 , eic 99%
    +1 yıl

    Samsung a71 var ama a73 almayı düşünüyorum

    0
    3 Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Hiç bilmiyorum

      Yorumla
    • Yorgunn-1-Adamm
      Yorgunn-1-Adamm
      +1 yıl

      Telefonum 3 seneye yakındır kullanıyorum ama a yeni bir cihaz olarak memnun hem şarj hem özellikle hem kamera olarak çok iyi. 128 GB çift sim çift whatsaptan çift. Messenger Facebook gibi. 4500 mah pili ve ön 32 arka 64 mg piksel kamera beni tatmin ediyor

      Yorumla
    • Yorgunn-1-Adamm
      Yorgunn-1-Adamm
      +1 yıl

      Ben s22 ultre 27 bin. A73 15 bin civarında ikisi arasında kararsızım ama elimdeki cihazdanda memnum yani 3 sene önce 4500 aldım

      Yorumla
  • Ğeribo
    Ğeribo Takip Et
    Xper 7 Yaş: 46 , eic 100%
    +1 yıl

    Samsung a5 çok kullanışlı.

    0
    3 Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Hangi sene olan

      Yorumla
    • Ğeribo
      Ğeribo
      +1 yıl

      Bendeki 2017 gayet güzel.

      Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Bende a7 kullanmıştım

      Yorumla
  • Zulukune
    Zulukune Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Mümkünse hiç telefon kullanmayalım

    0
    1 Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Aaa neden

      Yorumla
  • merkürkedisi0
    merkürkedisi0 Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 40%
    +1 yıl

    iPhone 11 pro kullanıyorum, alacaksan iPhone al

    0
    1 Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      7 kullanıyorum :(

      Yorumla
  • dloohsouse
    dloohsouse Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    Redmi Note 9S kullanıyorum, aşırı memnunum

    0
    2 Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Şarj durumu nasıl

      Yorumla
    • dloohsouse
      dloohsouse
      +1 yıl

      2 gün gider

      Yorumla
  • SadeceSakinOl
    SadeceSakinOl Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 300 cevap paylaştı.

    note 9 pro işini görür

    0
    0 Yorumla
  • canturkkk
    canturkkk Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl

    İmkanın varsa yurt dışı telefon almanı öneririm

    0
    0 Yorumla
  • AsabiÖküz
    AsabiÖküz Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 96%
    +1 yıl

    Bütçen ne kadar poncik

    0
    0 Yorumla
  • Konya_Beyefendisi42
    Konya_Beyefendisi42 Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 96%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 1b cevap paylaştı.

    Samsung Galaxy A12 hanımefendi

    0
    0 Yorumla
  • RobertAdam
    RobertAdam Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 93%
    +1 yıl

    Cep teşefonu cebimi dolduruyor

    0
    0 Yorumla
  • Psikopatdonsuz
    Psikopatdonsuz Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 96%
    +1 yıl

    Elimde ki note 11

    0
    0 Yorumla
  • Jakobenman
    Jakobenman Takip Et
    Bilge Yaş: 34 , eic 96%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Bende samsung var redmi note 10s öneririm

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    GM 22 Pro kullanıyorum memnunum

    0
    3 Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Ne iyi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evet iyi:)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sorudan bağımsız olarak, profil fotoğrafında iki bikini üst üste mi giydin ben yanlış mı görüyorum?

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Ayfon alma da gerisi sana kalmis.

    0
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Oppo a16 iyi mesela

      Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Neden ki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İnanilmaz geri kaldi androide gore. Eskiden iyi yanlari vardi ama o hic gelismedi andriod ise cok gelistirdi. Esimde cok eski alt sinif bi telefon vardi. Simdi iphone aldik bin pisman oldu. Hala eski telefonundan girio bicok seye😀

      Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Bana verin ben kullanırım gofkfjdj

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Cok para vermesek cope bile atardik😀 para verince mecbur kullaniyor. Muhtemelen cogu kisi bizim durumdadir.. cok sacma bi telefon

      Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      E sizde satın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Telefon satma huyum yok hic eskidi mi bi kenara atarim. Çok kişisel bisey ya biri kurcalayacakmis gibi geliyor. Hos oyle ozel bisey de yok ama yine de sevmiyorum. Mesela suclu birinin eline gecer adam binsuç isler o imei takibinden sahibi kim gorunuyorsa ona gelir polis.. sattim ettim kanitla falan bissuru dert.

      Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Sakla sen en iyisi

      Yorumla
  • HardFastFierY
    HardFastFierY Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    11 kullanıyorum gayet memnunum düşünebilirsin

    0
    0 Yorumla
  • Gregor17
    Gregor17 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40 , eic 100%
    +1 yıl

    Samsung popo xiaomi

    0
    2 Yorumla
    • Gregor17
      Gregor17
      +1 yıl

      Oppo lan o

      Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Haykırdım gkfjfj

      Yorumla
  • gokhans333
    gokhans333 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    Iphone 7 de kaldım

    0
    19 Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Bende aynı

      Yorumla
    • gokhans333
      gokhans333
      +1 yıl

      Eskiden alabiliyorduk şimdi maalesef

      Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      3000 e almıştık ilk çıktığı zamandın:(

      Yorumla
    • gokhans333
      gokhans333
      +1 yıl

      Bende 3000 almıştım

      Yorumla
    • gokhans333
      gokhans333
      +1 yıl

      Pilini değiştiricem şimdilik idare eder

      Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Aynı zamanlar o zaman 2017 falandı

      Yorumla
    • gokhans333
      gokhans333
      +1 yıl

      Evet 2017 de aldım

      Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      2 kere bataryasını değiştirdim

      Yorumla
    • gokhans333
      gokhans333
      +1 yıl

      Ben daha hiç değiştirmedim ama artık zamanı geldi

      Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Değiştir

      Yorumla
    • gokhans333
      gokhans333
      +1 yıl

      Aynen

      Yorumla
    • gokhans333
      gokhans333
      +1 yıl

      Dejı diye bir marka varmış onu tavsiye ettiler

      Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Evet ben sarj aletini kullanıyorum çok iyi

      Yorumla
    • gokhans333
      gokhans333
      +1 yıl

      Alayım o zaman

      Yorumla
    • gokhans333
      gokhans333
      +1 yıl

      Profil resmindeki deniz kerpeye benziyor

      Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Sarj aletini de al paran varsa bence

      Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Yok ordu

      Yorumla
    • gokhans333
      gokhans333
      +1 yıl

      Tamam

      Yorumla
    • gokhans333
      gokhans333
      +1 yıl

      Benzettim

      Yorumla
  • şahinn1
    şahinn1 Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 35%
    +1 yıl

    İphone 13

    0
    3 Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Benim de olsa keşke

      Yorumla
    • şahinn1
      şahinn1
      +1 yıl

      12 mı veriyim sana kenarda duruyor 😄

      Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Ha ha

      Yorumla
  • Dördüncümurat4
    Dördüncümurat4 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 98%
    +1 yıl

    iPhone 11

    0
    4 Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Bnim yok :(

      Yorumla
    • Dördüncümurat4
      Dördüncümurat4
      +1 yıl

      Ne yapalım şimdi 🤔

      Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Padişahsın sen kendine gel

      Yorumla
    • Dördüncümurat4
      Dördüncümurat4
      +1 yıl

      Ne yapayım geri iade mi edeyim 😧

      Yorumla
  • kreeck
    kreeck Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 98%
    +1 yıl

    oppo a 74

    0
    2 Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Memnunmusun

      Yorumla
    • kreeck
      kreeck
      +1 yıl

      Gayet memnunum işlerimi hallediyorum. Telefonu navigasyon arama ve mesajlaşma için kullanıyorum

      Yorumla
  • gilya5306
    gilya5306 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 70%
    +1 yıl

    Xiaomi

    0
    2 Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Memnun musun

      Yorumla
    • gilya5306
      gilya5306
      +1 yıl

      Çok siz ne alıcaksıniz

      Yorumla
  • Ucanruh97
    Ucanruh97 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Xiaomi mi note 10 litre kullanıyorum memnunum

    0
    2 Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Memnun musub

      Yorumla
    • Ucanruh97
      Ucanruh97
      +1 yıl

      Evet gayet memnunum

      Yorumla
  • Ef321
    Ef321 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 21
    +1 yıl

    Huawei mate 10 lite açıkcası ben memnunum

    0
    5 Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Sarj nasıl

      Yorumla
    • Ef321
      Ef321
      +1 yıl

      Tasarruf moodunda kullanırım normalde bana iyi gidiyo parlaklık şu bu sonuna kadar açmazsam sabah 9 aksam 11 de falan bitiyor tiktok Instagram. Vs girince

      Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      İnstagram çok sarj yiyo ya

      Yorumla
    • Ef321
      Ef321
      +1 yıl

      Doğru artık eskisi gibi tadı da yok ya

      Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Cidden öyle

      Yorumla
  • FısFısOdaSpreyi
    FısFısOdaSpreyi Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    red mi note 9

    0
    4 Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Hı

      Yorumla
    • FısFısOdaSpreyi
      FısFısOdaSpreyi
      +1 yıl

      Güzel telefon öneririm

      Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Teşekkürler

      Yorumla
    • FısFısOdaSpreyi
      FısFısOdaSpreyi
      +1 yıl

      Önemsiz

      Yorumla
  • Ilke_x
    Ilke_x Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 91%
    +1 yıl

    Iphone

    0
    2 Yorumla
    • dilalayyy
      dilalayyy
      +1 yıl

      Kaç

      Yorumla
    • Hanibaban
      Hanibaban
      +1 yıl

      Merhaba @ilke_x sana bir şey sorabilir miyim acaba? Xperim yetmiyor özel mesaj atmaya acaba sen bana mesaj gönderebilir misin?

      Yorumla
  • Devamını Gör (20)
Devamını Gör(65)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Sorular > Kullandığınız cep telefonu nedir? Telefon önerecek olsanız neyi önerirsiniz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sizce hangi telefon veya öneriniz neler? 3 cevap verildi
Hangi telefonu kullanıyorsunuz, tavsiye eder misiniz? 4 cevap verildi
Hangi akıllı telefonu önerirsiniz? 5 cevap verildi
Hangi telefonu kullanıyorsunuz, memnun musunuz? Önerebileceğiniz bir model var mı? 7 cevap verildi
Hangi telefon önerirsiniz? 2 cevap verildi
Önerebileceğiniz akıllı telefon var mı? 9 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kendinizle konuşurken, kendinize hakaret ediyor musunuz?
  • Sabah kahvaltısında favori içeceğiniz ne, çay mı kahve mi başka bir şey mi?
  • Elim nasıl gözüküyor?
  • Birinin senden hoşlanma, sana aşık olma ihtimalini yüzde kaç sanıyorsun?
  • Yürümek istediğiniz biri var mı?
  • Ben bu gün üzgünüm gibi sanki, siz nasıl hissediyorsunuz bakalım, gününüz güzel geçsin🧡?
  • Bu yemeği denemeyen kaldı mı?
  • En ideal erkek burcu hangisidir?
  • Selülitlerin olması vücut güzelliğini etkiler mi?
  • Mantar sever misiniz, mantarla aranız nasıl gerçekten?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨