
peki bir telefona verilebilecek bütçe ne kadar olmalı?
android mi yoksa ios sistemi mi olmalı?

peki bir telefona verilebilecek bütçe ne kadar olmalı?
android mi yoksa ios sistemi mi olmalı?
Ben android seviyorum. Bir de insanların görmemişler gibi ios meraklısı olması beni daha da soğutuyor. Bedava verseler almam gerçekten.
Telefonum samsung galaxy note 8, 5 senedir kullanıyorum ve çok memnunum. Fakat fiyatlar o kadar gereksiz pahalı ki, bozulmaması için dua edebilirim ancak 😅😂
Maşallah
Telefonum yeni sayılır 1 sene olmak üzere , şu an değil ama bir iki sene sonra değişirim , ya da bir kaç ay sonra ne zaman istersem , ben yine karat veremedim.😂
iOS kullandığımdan iOS alırım
İhtiyacım var aslında. ios almak istiyorum.
Cevap
11Cevap
Daha geçen sene aldıydım herhalde. Almam yani sanmıyorum yeni bir tel. Android tercihim.
şu an düşünmüyorum
Çorap değiştirir gibi telefon değiştirmiyorum ben 😂
Senin orada ucuz tabi 😬
Yani şunu diyorum zırt pırt değiştirmene gerek yok ama ömrü bittikten sonra şart ve senin orada uygun sana koymaz 6-7 bin euro maaşın vardır 😂
artık aşırı pahali ve telefonum bozulacak gibi 3 sene oldu a50 kullanıyorum bozulsa yine samsung alirim çünkü ötekine verecek param yok 😂
10bin üstü fiyatlar ama ben altındakılerden alirim bulursam bulamazsam da kredi çekerim artik 🙃
Bir IOS bir de OS X lazım bana. Hackintosh sevmiyorum.
Düşünmüyorum, iPhone miPhone da boş iş şahsen
Yeni bir telefona merakım da yok ihtiyacım da..
Akıllı olsun yeter.. :))
Android'e alıştım artık..
şu anki telefonum iş görüyor yenisine ihtiyacım yok
Yok be telefonu ölene kadar kullanırım.
Ocak ayında aldım ihtiyaç yok. 6 bin yeter
Evet iPhone dan şaşmam
hayır şu an işimi görüyorum
ihtiyacım var telefonum kırık
şu an düşünmüyorum
İhtiyaç var para yok
Telefonum yeni
Aynen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?